9 מרץ 2016 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית: HATCH - קהילת היזמות בחדרה

HATCH - הקהילה והמרכז הטכנולוגי הראשון בחדרה, בשיתוף מרכז הצעירים בחדרה, הוקמו במטרה להוות עוגן טכנולוגי ולקדם סצנת סטארט-אפים ייחודית באזור. האירועים, ההרצאות, הכנסים והתחרויות שמציעה הקהילה לקהל הרחב, מיועדים להעשרה ועידוד תרבות היזמות והחדשנות הטכנולוגית, תוך ביסוס חדרה כמוקד הפועם והמרכזי באקו-סיסטם הטכנולוגי של האזור.

השבוע בקהילה ישראלית מצפינים אל חדרה -עיר האנרגיה, להכיר את HATCH קהילת היזמות והמרכז הטכנולוגי הראשון בעיר, הפועלים בשיתוף מרכז הצעירים בחדרה, ומטרתם להוות בית חם ליזמים וסטארטאפיסטים מאזור חדרה, עמק חפר, פרדס חנה, אור עקיבא, בנימינה וישובי הסביבה.

 

 

הקהילה שלנו

HATCH מהווה קהילה, האב ומאיץ ליזמים וחברות סטארט-אפ בשלביהם הראשונים מאזור חדרה, עמק חפר, פרדס חנה, אור עקיבא, בנימינה וישובי הסביבה. קהילת HATCH מארגנת לחבריה אירועים, פעילויות, מפגשים ותחרויות בתחומים שונים הכוללים הרצאות עם בכירי אנשי ההיי-טק בישראל, ודואגת גם למפגשי ליווי ומנטורים אישיים עם מובילי הענף.

בנוסף, אנו דואגים לקשר את היזמים והסטארט-אפים השותפים בקהילה עם ספקי שירותים וחברות מקצועיות, המסייעים להם בתחומים שונים.
HATCH רואה עצמה גם כקהילה מעורבת חברתית, השקנו לאחרונה גם תוכנית לקידום נשים בהיי-טק המלווה נערות ונשים (בכל הגילאים), בתחומי תכנות, עיצוב, משפטי ועסקי, גם אם אין להן כל ידע מקדים בנושאים אלו.
כל השירותים הללו ליזמים והסטארט אפים ניתנים ללא עלות, האירועים הם חינמיים ופתוחים לקהל הרחב. אנו פועלים עם שותפים רבים מהאזור הכוללים את מרכז הצעירים בחדרה, עיריית חדרה, פאב השרלוק והחברות: אמירי גן, קבוצת גני אביב, שי חי יזמות והשקעות ואחרות.


 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא במיקום זה

HATCH - הקהילה והמרכז הטכנולוגי הראשון בחדרה, בשיתוף מרכז הצעירים בחדרה, הוקמו במטרה להוות עוגן טכנולוגי ולקדם סצנת סטארט-אפים ייחודית באזור. האירועים, ההרצאות, הכנסים והתחרויות שאנו עורכים לקהל הרחב, מיועדים להעשרה ועידוד תרבות היזמות והחדשנות הטכנולוגית, תוך ביסוס חדרה כמוקד הפועם והמרכזי באקו-סיסטם הטכנולוגי של האזור. מי שלא מחפש את כל ההתרחשות של מרכז הארץ, מגיע אלינו ואנו מספקים לו את כל השירותים והכלים הנדרשים למימוש הרעיון ולהוצאה לפועל של המיזם הטכנולוגי שלו. 

הקהילה פועלת לקידום האקו-סיסטם, באמצעות גיבוש ובניית גרעין של יזמים וסטארט-אפים שיהווה את ליבת הפעילות של חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה, עמק חפר והיישובים מסביב.

האזור מציע יתרונות רבים מבחינת איכות חיים, חינוך, עלויות מחיה, חיי קהילה, קרבה למרכז ועוד, ובכל הישובים הללו יש הון אנושי יוצא מהכלל, אשר חשוב לנו להוות אלטרנטיבה עבורו לסצינת היזמות של ת"א ומרכזי היי-טק אחרים בארץ.

 

 

הייחוד של הקהילה שלנו

אנו מתמקדים באזור גיאוגרפי מאוד ספציפי בין זיכרון יעקב בצפון ועד עמק חפר בדרום, ומציבים רף מאוד גבוה מבחינת השירותים והליווי שאנו מעניקים ליזמים וסטארט-אפים שפונים אלינו. כל זאת לצד פעילויות לרווחת הקהילה בשיתוף עם בכירי אנשי התעשייה, אשר אנו דואגים לייצר קישורים וחיבורים ביניהם. 

כל השירותים שאנו מעניקים הם ללא עלות וללא אחוזים, כשהמטרה שלנו היא לממש את החזון של בניית אקו-סיסטם מקומי וסצנה טכנולוגית משמעותית באזור, תוך השארת יזמים מוכשרים ויצירתיים כאן.

 

 

המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

עבורנו מדובר בעריכת אירועים ופעילויות עבור כל הקהלים הרלוונטיים, יצירת חיבורים ונטוורקינג והענקת כלים ליזם או לצוות שמעוניין לפתח ולקדם את הסטארט-אפ שלו לשלב הבא. בהיבט התרבותי, לקהילת יזמות יש תפקיד מאוד חשוב כנדבך של העשרה ושילוב אוכלוסיות נוספות בתעשייה. בפן הזה, יש לנו אג'נדה מאוד ברורה בקידום אוכלוסיות וקבוצות מודרות, או שאינן מיוצגות מספיק, כמו למשל נשים – לכך אנו נותנים מענה במסגרת התוכנית לקידום נשים בהיי-טק בחדרה והאזור, ובעתיד אנחנו מתכננים לתת מענה גם לציבור החרדים המקומי, ולחשוף אותם לענף, במטרה לשלבם בו.

 

 

קהילה מפרגנת לקהילה

אנו רוצים לפרגן לקהילות מהאזור - מנתניה וטירת הכרמל וגם לצמיחה המרשימה והמשמעותית של קהילת ירושלים - Made in JLM- יישר כח.

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרי הפעילות שלנו

אנחנו דואגים להביא את בכירי ההיי-טק מישראל להרצאות באזור חדרה, הזדמנות שעד לאחרונה לא הייתה נגישה לתושבים מהאזור. בין המרצים הקודמים באירועים שלנו ניתן למצוא את:

אורי להב - מייסד ומנכ"ל אוטבריין ישראל; יובל מטלון - מנכ"ל איביי ישראל; רויטל הנדלר - מייסדת ומנכ"לית אולג'ובס לשעבר; ויזהר שי - שותף מנהל בקרן הון סיכון כנען פרטנרס. בנוסף, אנו דואגים גם למפגשי ליווי ומנטורים אישיים עם מובילי הענף בהם: עופר טימור - שותף מנהל בקרן הון סיכון Inimitiומרב וינרב - קוואלקום ונצ'רס.
כל זה לצד הפתעות ותוכניות רבות הצפויות להתפרסם בעתיד הקרוב וכוללות תחרויות, האקתונים, אירועי נטוורקינג ועוד.

 

 

 

שמרו על קשר

מוזמנים ליצור איתנו קשר ב [email protected]

להצטרף אלינו ברשתות החברתיות ולהתעדכן באירועים, הפרסומים והפעילויות העתידיות שלנו:
דף הפייסבוק:www.facebook.com/hatchadera
קבוצת המיטאפ: http://www.meetup.com/
HATCH-Hub-Accelerator-Tech-Center-in-Hadera/
עמוד הלינקאדין: 
hub-&-accelerator-tech-center-in-hadera

אנו מאוד זמינים, נגישים ופועלים לסייע ליזמים, סטארט-אפים ולפניות שאנו מקבלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.