6 אפריל 2016 | מערכת
רוצים לחשוף את המוצר שלכם לשוק הבינלאומי?

בימים אלה נפתחת ההרשמה למחזור השני של תכנית המסחור של ענקית הביטחון Tyco, אשר מחפשת בישראל טכנולוגיות חדשניות שיתאימו ללקוחותיה בשווקים ברחבי העולם. 9 סטארטאפים לקחו חלק במחזור הראשון של התכנית, אשר בעקבות הצלחתו מודיע תאגיד הענק על המשך פעילותו בישראל ופתיחת מחזור נוסף, כבר במאי 2016.

תאגיד הענק Tyco פותח מחזור נוסף של תכנית המסחור לחברות ישראליות.

 

בימים אלה נפתחת ההרשמה למחזור השני של תכנית המסחור של ענקית הביטחון Tyco, אשר מחפשת בישראל טכנולוגיות חדשניות שיתאימו ללקוחותיה בשווקים ברחבי העולם.

 

במחזור הראשון של Tyco Innovation, שהושק בנובמבר 2015, לקחו חלק תשעה סטארטאפים בשלבים שונים (החל מאבטיפוס של מוצר ועד למכירות). רובן המכריע של חברות אלה ימשיכו את שיתוף הפעולה עם התאגיד הבינלאומי באמצעות הסכמי הפצה, פיתוח משותף ואף קבלת השקעה מקרן ההשקעות של Tyco.

כעת, בעקבות הצלחת המחזור הראשון, מודיע תאגיד הענק על המשך פעילותו בישראל ופתיחת מחזור נוסף, כבר במאי הקרוב.

 

 

יזמים מוזמנים להגיש מועמדות לתוכנית בקישור הבא: www.tycoinnovation.com

 

 

 

 

מוצריה של Tyco ושירותיה, זמינים ומצויים כיום כמעט בכל בית, חנות, מבנה עסקי, עיר ואפילו אסדות קידוח, אצטדיונים וכבאיות אש, בכ-200 מדינות. התאגיד, שהינו הגדול בעולם לפתרונות בתחום האבטחה והאש, מעסיק 57,000 עובדים ומגלגל מחזור מכירות שנתי של מעל 10 מיליארד דולר.

עבור חברות ישראליות, מדובר בהזדמנות להיכנס ללב ליבה של התעשייה, בסדרי גודל שקשה מאוד להגיע אליהם כסטארטאפ אחד מבין רבים, המתדפקים על דלתות גופים בינלאומיים מדי יום. 

 

 

לדברי אור שינהרץ, מנהל התכנית בישראל: "בישראל ישנן כיום תכניות אקסלרציה למכביר וחממות טכנולוגיות אשר נועדו לסייע לחברות סטרטאפ בתחילת דרכן להפוך את הרעיון והחזון שלהן למיזם מצליח וישים.מה שחסר בישראל הם גופים שמסייעים למיזמים הללו בשלב הצמיחה ובמיוחד צמיחה גלובלית בשווקי העולם. אנו נותנים ערך מוסף משמעותי שנובע מהיחסים העסקיים הצמודים שיש לנו עם כ-3 מיליון לקוחות מסביב לגלובוס. בכך אנו מסייעים לחברות להבין את צרכי השוק, לבצע פיילוטיםאצל לקוחות ולהתקדם להסכמים מסחריים".

 

 

החברות הנבחרות מבצעות פיילוט להטמעת הטכנולוגיה שלהן בסביבות חכמות: ערים, בניינים, חנויות ומבנים מסחריים ותעשייתיים, בקרב לקוחות של Tyco ברחבי העולם. מימוש מוצלח של הטכנולוגיה צפוי להוביל להצעה עסקית מהתאגיד – החל מהפצה, הסכם שימוש או שותפות, ועד השקעה או רכישה.

 

Tyco מתעניינת בפתרונות מתקדמים לחישה ולהבנה של המתרחש בסביבה, ביניהם אמצעי זיהוי ואיתור אנשים, ציוד מעקב וניטור, טכנולוגיות וידאו, מערכות למניעת גניבות, ניתוח התנהגויות בחנויות ומתחמים מסחריים, פתרונות גילוי וכיבוי אש, מכשור להגנה והצלת חיים ועוד.

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.