27 דצמבר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את styix

אנחנו עוסקים באגירה וניתוח של מידע על פשע ועוד גורמי סיכון פיזיים בכל רחבי העולם, והפצת המידע באמצעות API שמאפשר אינטגרציה קלה ומהירה לכל מערכת קיימת. אנו יודעים לתת מידע עד רמת הקורדינטות המדויקות של משתמשי הקצה במערכות המתחברות אלינו

מי אנחנו

הקמנו את המיזם בעקבות טרגדיה בה נרצח חבר של אחד המייסדים במהלך טיול בחו"ל רק בגלל שהיה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון... אנחנו עוסקים באגירה וניתוח של מידע על פשע ועוד גורמי סיכון פיזיים בכל רחבי העולם, והפצת המידע באמצעות API שמאפשר אינטגרציה קלה ומהירה לכל מערכת קיימת. אנו יודעים לתת מידע עד רמת הקורדינטות המדויקות של משתמשי הקצה במערכות המתחברות אלינו. אנחנו אוספים את כל המידע ממקורות רשמיים, והמערכת מאוד סקלבילית ומאפשרת שילוב של כמויות עצומות של מידע המגיע ממקורות שונים, בפורמטים שונים ובזמן אמת, ולמעשה מאפשרת לכל חברה העוסקת בדרך כזו או אחרת בתחום ה-geolocation להוסיף שכבה של בטיחות לתוך המוצר שלה.

אנחנו צוות של שלושה אנשים – יהודה המנכ"ל הוא סטודנט לפיתוח תוכנה ובעל רקע בתחום הביטחון ובתחום המכירות הבין לאומיות, אילן הוא מנהל התפעול של החברה, גם הוא סטודנט לפיתוח תוכנה וגם הוא מגיע עם רקע ביטחוני ועוסק בעיקר בניהול המוצר, ודרור המנהל הטכנולוגי שלנו הוא בוגר 8200, עם תואר ראשון במדעי המחשב וניסיון של מעל 12 שנים בפיתוח full stack.

מה אנחנו מחדשים

אנחנו למעשה פועלים במטרה להנגיש את המידע הקריטי שקשור לביטחון האישי של כולנו ללא הצורך של משתמשי קצה לעסוק בחיפוש אקטיבי אחר המידע. אנחנו מציעים אינטגרציה לאפליקציות קיימות ומוכרות העוסקות בתחומי הניווט, הבטיחות התיירות והספורט ולמעשה מוסיפים שכבה של בטיחות למוצרים שכבר קיימים בסמארטפונים של כולנו, כאשר אנו נותנים לכל לקוח שלנו מתודה ייעודית עבורו. למשל, משתמשי קצה של אפליקציות ניווט יקבלו התראות על אזורים עם רמת סיכון גבוהה לגניבת רכב בעוד משתמשים של אפליקציות תיירות יקבלו דיווחים על כייסות ברחובות בהם הם מטיילים.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

מציאת מקורות המידע הרשמיים, האיכותיים והמעודכנים ביותר. כיום אנחנו כבר מכסים את כל בריטניה, מקבלים דוחות באופן שוטף ממעל ל-500 ערים ומחוזות בארצות הברית, ופועלים להרחיב את מאגר המקורות באירופה ובמרכז ודרום אמריקה.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הפתרון שיצרנו מציע ללקוחות שלנו את האפשרות לתת למשתמשים שלהם את הערך הגבוה ביותר שהם יכולים - שמירה על הביטחון האישי שלהם. הפשע והטרור נמצאים בעליה מתמדת בעולם והסכנה לא פוסחת על אף אחד. השוק הבינלאומי מחפש פתרונות אך עד היום אין פתרון שמאפשר לקבל מידע אמין ואיכותי בתצורה מניעתית ובאופן כללי לא מוצע לשווקים אליהם אנו פונים. גם אם נצליח למנוע אחוז אחד ממקרי הרצח בארה"ב בשנה הבאה אנחנו עדיין מדברים על כ-1,500 אנשים שיקומו בבוקר לעוד יום.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

צוות איכותי עם תשוקה לעשיה וכמובן תמיכה ואמונה של המון אנשים עם הרבה ניסיון מסביב. למדנו שצריך להקיף את עצמנו באנשים עם ניסיון רב, עם מומחיות בתחומם, ועם יכולות מקצועיות גבוהות מאוד.

 

רצינו לומר תודה ל...

לקובי קלדרון מחממת GVI שעזר לנו מאוד להגיע למקום בו אנו נמצאים כיום. הצלחנו להגיע ללקוח הראשון שלנו: חברה בעלת 250 מיליון משתמשים שיושבת בסאן פרנסיסקו. כמו כן, הצלחנו לייצר קשרים מדהימים עם חברות בתחום הביטוח, נדל"ן, בטיחות, ועוד... כרגע אנחנו נמצאים במגעים עם 11 חברות שונות לגבי אינטגרציה במערכות שלהם!

 

בעוד שנה מהיום

נהיה כבר אחרי פיתוח גרסא 1.1 אשר משתמשת בכלים אנליטיים מתקדמים יותר, עם צוות של מעל 10 אנשים, מחלקת פיתוח עסקי חזקה, מוכרים בשוק האמריקאי והאירופאי ומאגר לקוחות יפה שיכולים לספק ללקוחות שלהם את השקט הנפשי והידיעה שהם שומרים עליהם!

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנו צומחים מהר, אנחנו משפרים את המוצר כל הזמן, ואנו מפתחים טכנולוגיה ייחודית שכנראה תגיע גם לסמארטפון שלכם!

 

ככה שומרים אתנו על קשר:
במייל: 
[email protected]

משרדינו נמצאים בתל אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.