24 ינואר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את HYFIT

הקמנו את HYFIT בעקבות כוונה לפתח את מוצר הכושר הטוב ביותר בעולם. אחד המייסדים ומנכ"ל החברה, גיא בר, עסק במוצרי כושר שונים בשנים האחרונות וראה בטכנולוגיה כהזדמנות לספק ערך מוסף למתאמנים. אנחנו מפתחים מוצר כושר שאוגר ומנתח מידע על מתאמנים במהלך אימון רצועות ע"מ להגביר את המוטיבציה

מי אנחנו

הקמנו את HYFIT בעקבות כוונה לפתח את מוצר הכושר הטוב ביותר בעולם. אחד המייסדים ומנכ"ל החברה, גיא בר, עסק במוצרי כושר שונים בשנים האחרונות וראה בטכנולוגיה כהזדמנות לספק ערך מוסף למתאמנים. אנחנו מפתחים מוצר כושר שאוגר ומנתח מידע על מתאמנים במהלך אימון רצועות על מנת להגביר את המוטיבציה. השילוב שעשינו ב-HYFIT הוא למעשה המוצר כושר החכם הראשון מסוגו. אנו נדע לתת מידע בזמן אמת למתאמנים על רמת שריפת קלוריות, חישוב דופק וחזרות באמצעות רצועות הכושר המיוחדות שפיתחנו. אנחנו אוספים את כל המידע מתנועות הגוף, והמערכת תתאים כך רוטיניות אימון אישיות. המוצר שלנו ייקנה לכולם את האפשרות להתאמן ולנטר את האימון בכל מקום, באמצעות מוצר אחד. כמו שהאייפון שילב בין אייפוד לטלפון, אנחנו משלבים בין מוצר כושר למנטר חכם.

אנחנו צוות של חמישה אנשים – גיא בר המנכ"ל הוא יזם בעולם מוצרי הכושר ובעל תשוקה לתחום הטכנולוגיה והכושר, תמיר הוא אחראי האלגוריתמיקה והפיתוח הטכנולוגי, רונית היא אשת השיווק ודודי הוא מעצב המוצר המוכשר של החברה.

           

 

מה אנחנו מחדשים

אנחנו למעשה משלבים שני מוצרים לפתרון אחד חדשני. המוצר הראשון, רצועות כושר, היה צריך לעבור 'שינוי מחדש' על מנת להתאים לדרישתנו להיות מוצר כושר חכם. המוצר השני, המנטר החכם, יותאם אישית לדרישות המוצר שלנו – ניטור אימון יעיל. אנחנו מציעים אינטגרציה. בחזון שלנו, מתאמנים יתאמנו עם המוצר שלנו בחדרי כושר, פארקים, משרדים ובבתיהם בזכות היכולת לנטר את פעילותם.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

היכולת להביא ניטור מדויק ביותר של אימון הרצועות. ב-HYFIT אנחנו מאמינים בהתייעלות, וכחלק מכך נצטרך לעבור מגוון התפתחויות במסע אל הפסגה.

                       

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הפתרון שיצרנו מציע ללקוחות שלנו את האפשרות להתאמן ולנטר את אימונם בכל מקום, מה שמביא את הערך הגבוה ביותר שהם יכולים - הגברת המוטיבציה לשילוב כושר גופני בחייהם. השמנה וחוסר פעילות נמצאים בעליה מתמדת בעולם והנזק לחיינו לא פוסח על אף אחד. השוק הבינלאומי מחפש פתרונות טובים אך עד היום אין מוצר המשדר ניטור ישיר למתאמנים במהלך האימון. גם אם נצליח להכניס כמה קהלים חדשים לעולם הכושר הגופני, מבחינתנו הצלחנו.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות מקצוען בעל תשוקה אינסופית לפיתוח המוצר הנכון. תמיכה ענקית מקהילת היזמות הישראלית ואמונה של המון אנשים עם ניסיון רב. אנחנו מאמינים בעבודה עם אנשי מקצוע הטובים ביותר ואמונה זו תרמה רבות לעשייתנו

           

רצינו לומר תודה ל...

חן זוהר, אחראי על קבוצת היזמות The Nest. אחד האנשים שיותר תורמים לקהילת היזמות, מארגן אירועים, מחבר בין יזמים למשקיעים וחי יום יום את התרומה לקהילה. ראוי לשבח.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

פותחים מטה בארה"ב, והופכים מחברה שמתעסקת בגיוס המונים (בחודשיים הקרובים!) לחברה שמתנהלת בזכות עצמה בזירה הגלובלית.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

לא נפסיק עד שלא נספק לעולם את מוצר הכושר הטוב ביותר בעולם.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

גיא בר, מנכ"ל ומייסד – [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.