25 אפריל 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Playground

Playground הנה מערכת תקשורת חדשנית, בין מוסדות החינוך להורים המציעה פתרון פשוט, יעיל ונוח ומרכזת בתוכה את כל מה שההורים והמורים צריכים לניהול הקשר השוטף ביניהם. הפלטפורמה שפיתחנו מקשרת בין מוסדות חינוך (גני ילדים ובתי ספר) המעוניינים להקל על חייהם לבין הורים המבקשים להיות מחוברים יותר לעולם הילד שלהם.

מי אנחנו

Playground הנה מערכת תקשורת חדשנית, בין מוסדות החינוך להורים המציעה פתרון פשוט, יעיל ונוח ומרכזת בתוכה את כל מה שההורים והמורים צריכים לניהול הקשר השוטף ביניהם.

הפלטפורמה שפיתחנו מקשרת בין מוסדות חינוך (גני ילדים ובתי ספר) המעוניינים להקל על חייהם לבין הורים המבקשים להיות מחוברים יותר לעולם הילד שלהם.

עוז, מנהל השיווק ואחד מיוזמי הרעיון של Playground, עוסק כבר שנים בניהול אדמיניסטרטיבי של גני ילדים. להוריו אף יש רשת מאוד מצליחה של גנים באזור המרכז. הרעיון למיזם עלה מתוך זיהוי צורך אמיתי של גננות ומורים לאחר שנים רבות של עיסוק בתחום החינוך, סקרי ומחקרי שוק מעמיקים עם מאות אנשי חינוך וההבנה שנדרשת פלטפורמה דיגיטלית אחת שתרכז את כלל הצרכים במקום אחד.

 

 

היום המורים עובדים בכל כך הרבה צינורות שונים במקביל, תיק אישי לכל ילד בקלסר, דו"חות נוכחות בדפים, שולחים תמונות להורים בוואטסאפ, מעבירים הודעות חשובות בדפים או במייל ובקיצור קיים המון מידע. דמיינו לכם אפליקציה שמרכזת לכם את הכול במקום אחד. אז זהו, שכבר לא צריך לדמיין יותר. את כל השירותים הללו ועוד אנחנו מספקים ב- Playground, ממש מגרש המשחקים של ההורים והמורים.

מעבר לזה, הבנו כי יש פה פוטנציאל נוסף. ישנן המון קבוצות פייסבוק ובלוגים להורים אבל אף אחד עדיין לא הרים את הכפפה עד הסוף. יש לנו מטרה גדולה יותר, להקים את הקהילה ההורית הגדולה בישראל. ולא, אין לנו כוונה להיות "זולים" - לא נמכור לכם מוצרי פארם בהנחות. מטרתנו היא לספק להורים סל כלים משמעותי כדי להיות ההורים הכי טובים שהם יכולים להיות.

אנחנו חמישה שותפים בחברה, וכל אחד מביא את הצד המיוחד שלו למיזם. עוז הוא הצ'ארמר שלנו, איש שיווק במקצועו מחובר מאוד לעולם גני הילדים והחינוך. לירן מנהל המוצר והתפעול שלנו הוא קצין בכיר במיל', מומחה לפיתוח עסקי, והוא המבוגר האחראי של החברה. ובגלל שאנחנו מאוד מאמינים בכוח הנשי יש לנו מנכ"לית, עמית רחום, מומחית לפיננסים ושוק ההון ואחת שפשוט לא יודעת לקבל לא כתשובה.

כמובן ששני המתכנתים המדהימים שלנו מיקי ואלעד הם בוגרי הטכניון והם עובדים ימים כלילות כדי שהמוצר שלנו יהיה הכי טוב שאפשר.

מעבר לזה כולנו מאוד מחוברים לעולם היזמות. זה לא המיזם הראשון שלנו, ולירן ועמית אף משמשים כמנטורים בחממת היזמות של המכללה למנהל.

 

מה אנחנו מחדשים

היום התקשורת בין מוסדות החינוך להורים עוברת דרך יותר מדי פלטפורמות שונות. את דוחות הנוכחות ממלאים ידנית, את ההודעות להורים מעבירים באמצעות הדוא"ל או קבוצות וואטסאפ עמוסות, ובסוף שום מסר ממה שרצו להעביר לא עובר בצורה טובה אם בכלל. אצלנו ב-Playground כלל הפלטפורמות מתנקזות לנקודה אחת, אפשר לקרוא לנו One-Stop-Shop של עולם בתי הספר והגנים.

ממש בימים אלו אנו חוזרים מכנס Bett Show, כנס ה-EdTech הגדול בעולם המתקיים בלונדון, אחרי שהצגנו את המערכת שלנו מול עשרות אלפי אנשים מתחום החינוך מרחבי העולם. התובנה הגדולה ביותר שחזרנו איתה היא שיש מקום בעולם ל-Playground.

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

מטרת העל שלנו היא שהמערכת שלנו תהיה פשוטה ונוחה לתפעול שוטף ויום יומי. אנחנו מבינים שלמורים ולגננות גם ככה יש לוח זמנים מאוד צפוף והעבודה שלהם היא מהקשות ומהחשובות שיש. לכן, אנחנו מבקשים להקל עליהם עם הטכנולוגיה, ולא להוסיף להם עוד מטלות ועבודה. אנחנו מאמינים כי ברגע שהמורים והגננות יבינו את הפוטנציאל האדיר שטמון במערכת שלנו, הם לא יבינו איך הם הסתדרו עד היום.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

קודם כל, כי אנחנו מאמינים מאוד במה שאנחנו עושים ואנחנו עובדים קשה מאוד בשביל זה.

אנחנו מביאים בשורה אמתית לתחום הזה, אנחנו חושבים שאנו משנים פה סדרי עולם בתחום התקשורת בין מוסדות חינוך להורים.

בעבר הייתה מגמה ל-Unbundlingלפרק לאפליקציות קטנות נישות מאוד ספציפיות. היום אנחנו רואים שהמגמה הפוכה: אנשים לא רוצים להוריד המון אפליקציות, אלא מבקשים אחת שתיתן להם מענה מקיף ואיכותי לאותו עולם תוכן.

כבר היום אנו פועלים במאות גנים ובתי ספר בישראל ואף חדרנו למספר גנים ובתי ספר באנגליה שהבינו את הפוטנציאל של המערכת.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

חברות אמתית בין חברי הצוות, נחישות ויחד עם זאת היכולת לקבל ביקורת, לבצע שינויים ולהיות גמישים. הדרך היא קשה ומלאה בעליות וירידות. הסוד הוא פשוט – כשאתה באופוריה זכור שעברת רגעים קשים וכאלו עוד יגיעו שוב, וכשאתה בקרשים היזכר ברגעי האופוריה וההצלחה. ככה זה סטארט-אפ, רכבת הרים.

 

רצינו לומר תודה ל...

כמובן שהראשונים יהיו המשפחה שלנו. חייו של סטארטאפיסט צעיר הם לא חיים פשוטים, ולא היינו מסוגלים לעשות זאת ללא התמיכה שלהם לאורך כל הדרך. בנוסף נגיד תודה ענקית לאלפי הגננות, המורים וכמובן ההורים שסומכים עלינו בכך שניתן להם את המענה היעיל ביותר לתקשורת עם מוסדות החינוך. נגיד תודה גם לאקסלרטור של מט"ח, MindCet, שמלווה אותנו בחודשים האחרונים. וכמובן למקום בו הכול התחיל, לחממת היזמות NOVUSשל המכללה למנהל ובמיוחד לפרופ' דפנה קריב ולמנטורים הנפלאים שלנו שמלווים אותנו עד היום בכל צעד - יעל ארד וירון ברלינר.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

עם 2,000 גנים ובתי ספר בישראל, וממשיכים ומעמיקים את החדירה שלנו בשוק האנגלי.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

כולנו בשלב כלשהו נהיה הורים לילדים, וכמו שזה מתנהל היום גם אחרי הפנסיה נמשיך לגדל את הנכדים שלנו. ומי מאתנו לא רוצה להיות מחובר לדבר הכי יקר לו בעולם?

ככה שומרים אתנו על קשר…

 

עם לירן [email protected] +972-52-6590991 Liran Mor

עם עמית [email protected] +972-50-3280001 Amit Rahom

עם עוז [email protected] +972-53-7725505 Oz Naftaly

באתר האינטרנט שלנו: www.playground-app.com בדף הפייסבוק שלנ ובדף הלינקדאין שלנו.

משרדי החברה בתל אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.