6 יוני 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Click'nGo

האפליקציה מאפשרת לייצר בקלות ובמהירות קבצי מדיה עשירה - צילומי 360, וידאו או תמונות תוך פחות מדקה ובקליק אחד לפרסם אותם בכל הנכסים הדיגיטליים של הארגון, החל במערכות ניהול מלאי, CRM ועד לרשתות חברתיות.

 

מי אנחנו

Click'nGo הנה אפליקציה המאפשרת לחברות מכירת רכבים משומשים (Car Dealers) לפרסם את כל מלאי הרכבים שלהן בשניות.

האפליקציה מאפשרת לייצר בקלות ובמהירות קבצי מדיה עשירה - צילומי 360, וידאו או תמונות תוך פחות מדקה ובקליק אחד לפרסם אותם בכל הנכסים הדיגיטליים של הארגון, החל במערכות ניהול מלאי, CRM ועד לרשתות חברתיות.

 

אופן השימוש ותפעול האפליקציה פשוט ויעיל עד כדי כך שחברת הרכב אינה צריכה לשנות את שיטת העבודה שלה, אלא השימוש ב־Click'nGo מותאם לשיטת העבודה הקיימת ומתופעל על ידי העובדים בשטח.

 

עבור הקונה, האפליקציה מייצרת חווית משתמש ייחודית בה הוא יכול לצפות ברכב בצורה המיטבית כאילו הוא נמצא ממש ליד הרכב, כך שמידת האמון של הלקוח ברכב וגם במוכר עולה במטרה לשפר את סיכויי המכירה. 

 

צוות Click'nGo מורכב מאנשים עם חזון ויכולות עסקיות גבוהות, אנשי מו"פ ודיגיטל בעלי ניסיון רב בכל הקשור לניהול פרויקטים דיגיטליים וטכנולוגים.

 

בראש הצוות עומדים אורי דנגור שותף, מנכ"ל ו-CTO של החברה. Click'nGo היא החברה השלישית תחת ניהולו. אורי מגיע עם ניסיון רב בכל הקשור לתכנון וייזום של תהליכים דיגיטליים בפרויקטים מורכבים המשלבים טכנולוגיה וחדשנות.

 

ערן אייזיק, שותף ומנהל הפיתוח עסקי, בעל ניסיון ארוך שנים בעולם ההיי-טק. ערן שימש בתפקידים בכירים בחברות בינלאומיות וכן צבר ניסיון בחברות שהקים ומכר. ערן מרכז את הצד המסחרי בחברה בארץ ובחו"ל.

 

מה אנחנו מחדשים

Click'nGo מאפשרת לסוכנויות לייעל, להוזיל ולהנגיש את תהליך מכירת הרכבים תוך יצירת חווית משתמש בלתי רגילה- CAR TO CLOUD IN 40 SEC!

 

אם בעבר, ממוצע המפגשים בין מוכר הרכב לקונה עמד על חמישה מפגשים, כיום הוא עומד על פחות משניים. הסיבה לכך היא שהקונה מגיע הרבה יותר מוכן ובשל לרכישה לאחר שאסף מידע ברשת (מעל 90% מהרוכשים מתחילים את תהליך הרכישה ברשת). אנו ב־Click'nGo מאפשרים להנגיש את המידע לצרכן בצורה פשוטה ותוך חיזוק האמון במוכר הרכב, וברכב עצמו.

 

בנוסף, השימוש ב־Click'nGo מפחית את עלויות התפעול. אין צורך בצלם, עיבוד תמונה או מערכות מידע וממשקים מורכבים. הפלטפורמה כוללת רכיבי BI ואנליזה מתקדמים אשר מאפשרים להפיק תובנות עסקיות מביצועי המדיה ברחבי הרשת, כך שהמוכר יוכל לקבל מידע מדויק על המתעניינים, על מה קורה בשוק וליצור פרסום אפקטיבי בערוצים המתאימים ביותר עבור כל רכב.

 

Click'nGo פשוטה מאוד לשימוש כך שניתן לחבר מאות סוכנויות רכב תוך שעות ספורות.

 

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

לקבוע סטנדרט בין לאומי של שימוש ב־Clickn'GO בכל מכירה או קנייה של רכב.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו עומדים לפני שוק עם אתגרים גדולים, ולנו יש פתרון מצוין ומוכח עם צוות שיודע להוביל אותנו לשם.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי

צוות שמגיע עם תשוקה לתהליך, כזה שמאמין שהוא מגיע כל בוקר כדי באמת לשנות משהו בעולם.

 

רצינו לומר תודה ל...

ללקוחות שלנו ולשותפים העסקיים שממשיכים להאמין בנו.

 

בעוד שנה מהיום

נמשיך לצמוח עם אלפי לקוחות מרוצים על מנת להפוך את העולם ליותר נגיש, ברור ומידי.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

אנחנו ממשיכים לפתוח משרות שוות לתפקידים של פעם בחיים

 

ככה שומרים אתנו על קשר

בעמוד הפייסבוק ובמייל: [email protected]

משרדי החברה ברמת ישי וברעננה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.