13 יוני 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את SafeMobile

פלטפורמה המאפשרת לילדים לגלוש במכשיר הסלולרי שלהם ולגלות באופן עצמאי את העולם הווירטואלי, מבלי שייחשפו לתכנים פוגעניים (דוגמת תכנים העוסקים באלכוהול, סמים, הימורים, אלימות ופורנוגרפיה), ושומרת עליהם מהתקפות ברשתות חברתיות. ככזו, אנחנו מעניקים שירות גם להורים באמצעות השקט הנפשי בידיעה שהילדים בטוחים

מי אנחנו

אנחנו SafeMobile, הדור הבא של מערכות הגנת ילדים ברשת - פלטפורמה המאפשרת לילדים לגלוש במכשיר הסלולרי שלהם ולגלות באופן עצמאי את העולם הווירטואלי, מבלי שייחשפו לתכנים פוגעניים (דוגמת תכנים העוסקים באלכוהול, סמים, הימורים, אלימות ופורנוגרפיה), ושומרת עליהם מהתקפות ברשתות חברתיות. ככזו, אנחנו מעניקים שירות גם להורים באמצעות השקט הנפשי בידיעה שהילדים בטוחים.

 

נעים מאוד, אני יובל רפפורט, מייסד ומנכ"ל SafeMobile, יזם ומתכנת מאז בית הספר היסודי. ברקורד המקצועי שלי ניסיון של מעל 15 שנים בעבודה עם חברות בארץ ובחו"ל ובהקמת חברות שונות שזכו להצלחה.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

המוצר שלנו נבנה על ידי הורים בעבור הורים. בניגוד למתחרים, SafeMobile אינה מרגלת אחר הילדים ומנטרת את הפעילות שלהם ברשת, אלא פשוט מסייעת להם לצרוך כמעט את כל התכנים הסלולריים (כולל באפליקציות משחקים, ברשתות חברתיות, ב-YouTube וב-GooglePlay, לצד אפליקציות תחבורה ציבורית, ניווט ועוד) בצורה בטוחה ומוגנת יותר.

 

לכן, בנינו מוצר תוכנה פשוט להתקנה בשיטת "Install & Forget", שאינו דורש התעסקות, תהליך התקנה ארוך או הגדרות מיוחדות. כדי שזה יהיה אפילו קל יותר, ניתן לרכוש את הפתרון שלנו הן כמוצר מוגמר (Pre-installed phone) והן כאפליקציה להתקנה עצמית.

 

בנוסף, היה לנו חשוב לספק רמת אבטחה גבוהה כך שיהיה בלתי אפשרי לעקוף או להסיר את השירות (גם לא על-ידי ילדים חכמים במיוחד), ולכן את השירות ניתן להסיר אך ורק באחת ממעבדות החברה. תרגישו חופשי לבדוק אותנו בזה!

 

המוצר הבא (והאתגר הבא) שלנו, אותו נשיק בקרוב, הנו מערכת ניתוח שפה ייחודית להגנה על ילדים מפני אלימות ובריונות ברשת. המוצר הזה ישנה את האופן בו ילדים חווים את הרשתות החברתיות ותוכנות המסרים המידיים. אנחנו נשפר את חייהם ופשוט נציל ילדים החווים אירועי שיימינג ובריונות ברשת!

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא

להגן על הילדים בלי שהם ירגישו שאנחנו שם. אנחנו רוצים שהילדים לעולם לא ייתקלו בסימן המטרייה שלנו, שמסמן שהם ניסו לגשת לתוכן לא-ראוי, או שחלילה נחשפו לאלימות ובריונות, ושלא יחוו את המערכת כמכבידה על השימוש השוטף שלהם

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי

הפלטפורמה שלנו נועדה להגן על ילדים, והיא פשוט עובדת!

קיים פוטנציאל עצום בפנייה להורים שההגנה על ילדיהם היא ערך עליון עבורם. מחקרים מראים כי 87% מההורים מחפשים ומורידים פתרונות הגנה עבור הסלולרי של הילדים שלהם ומנגד, 90% הודו כי הפתרונות שהתקינו אינם עומדים בציפיות שלהם.

 

מעבר לכך, אנו נותנים מענה גם לאוכלוסיות דתיות המבקשות מענה לסוגיות הטלפונים המפוקחים, העומדים בכללי הקהילה, הצניעות והכשרות.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

פתרון ההגנה ברשתות חברתיות. זו בעיה שתלך ותחריף עם הזמן, וחברה שתפצח את היכולת לזהות התקפות אלו טרם התרחשותן תקנה את עולמה. במעבדה כבר הצלחנו (ב-92%!), עכשיו נשאר רק להשיק את המוצר.

 

 

רצינו לומר תודה ל...

אלפי הלקוחות המנויים שלנו, ולאלו שעוד יצטרפו. SafeMobile נבנתה מתוך השוק עבור השוק, וזו העוצמה שלנו – המוצר שלנו טוב וחזק, כיוון שיש אלפי אנשים מאחורינו המאמינים בנו, מתנדבים לסייע ומאתגרים אותנו להיות טובים יותר.

 

בנוסף אנחנו מבקשים להודות למשקיעים שלנו, קרן ההשקעות האמריקאית River Park Ventures וקבוצת ההשקעות הישראלית Besadno Group.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נהיה בעוד טריטוריה – אירופה או ארה"ב, עם מאה אלף משתמשים.

 

 כדאי לעקוב אחרינו כי...

יש לנו את המוצר הטוב ביותר בשוק רעב לפתרונות טובים.

בנוסף, כיום אנחנו משיקים קמפיין מימון המונים בפלטפורמת ExitValley, ומאפשרים לכולם להצטרף להצלחה שלנו בסכום השקעה נמוך יחסית.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר שלנו: www.safemobile.co.il

בדף הפייסבוק 

ובדף הקמפיין שלנו ב-ExitValley

תגובות

1. מושון | 5 נובמבר 2017

מה שנקרא סייפמובייל או בעיברית ישראבלוף

קניתי לפני שנה מכשיר מרמי לוי עם ההגנה של סייפמובייל אחרי חצי שנה התוכנה החלה לעשות בעיות
אחרי מאה מיילים ענו לי שהיתה תקלה בגירסה ושאני (כן אני) צריך ליסוע לאיזה שהיא מעבדה לתקן את הבעיה.
מאז ועד היום אני רק מנסה לתקן את הבעיה.
כמה חבל..


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.