25 יולי 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Meetinkz

MEETINKZ היא פלטפורמה בין לאומית שמאפשרת לחברות להשכיר חדרי ישיבות, פגישות, סדנאות, אירועים קטנים, בכל מקום בארץ, לפי שעה ואון ליין. באתר ניתן למצוא: חדרי ישיבות פורמאליים, מעונבים, מפונפנים, חדרי ישיבות מעוצבים, מודרניים וטרנדיים. בשלושה קליקים ניתן להזמין את החלל המושלם עבור הפגישה הבאה, לסמן וי על הלוקיישן ולהתחיל להתמקד בתכנון תוכן הפגישה.

מי אנחנו?

MEETINKZ היא פלטפורמה בין לאומית שמאפשרת לחברות להשכיר חדרי ישיבות, פגישות, סדנאות, אירועים קטנים, בכל מקום בארץ, לפי שעה ואון ליין. באתר ניתן למצוא: חדרי ישיבות פורמאליים, מעונבים, מפונפנים, חדרי ישיבות מעוצבים, מודרניים וטרנדיים וחדרים שלא נולדו להיות חדרי ישיבות אבל יש בהם כל כך הרבה השראה אז צורפו גם הם. בשלושה קליקים ניתן להזמין את החלל המושלם עבור הפגישה הבאה, לסמן וי על הלוקיישן ולהתחיל להתמקד בתכנון תוכן הפגישה. 

 

עד היום בזבזנו כולנו זמן רב על חיפוש מקומות למפגשים מכל סוג. מתחילים בחיפוש ברשת ואז עוברים לסאגה של טלפונים ושל משלוח הצעות מחיר. אחד שלח, אחד ישלח מחר, אחר לא הספיק... ואז צריך להתחיל ולהשוות את ההצעות: אחד כולל מכונת הקפה, בשני אין חנייה... ו... אוףףףף איך יוצאים מזה??? ב-Meetinkz בקליק הראשון מגדירים צורך, בקליק השני בוחרים את הלוקיישן (תוך כדי אפשר לשאול אותנו שאלות בצ'אט. ממש אותנו. לא מכונה ולא מחשב, אחת מאתנו מיד עונה!) ובקליק השלישי מ ז מ י נ  י ם.

 

 

 

דורין שרון היא המייסדת והמנכ"לית. בעלת 10 שנות ניסיון בענף האירועים. מכירה היטב את השטח, את הלקוחות ואת הצרכים. עובדת בשבילכם במרץ כדי להוסיף ולחדש מדי יום עוד ועוד מקומות ושירותים. יום ללא אתגרים הוא יום מבוזבז עבורה!

סיגל צור שביט היא מנהלת לקוחות מצטיינת, מביאה עמה שנים של ניסיון בניהול לקוחות במשרדי פרסום גדולים. עובדת בשבילכם, במטרה למצוא את הלוקיישן המדויק לפגישתכם והכל במקצועיות, שמחת חיים ויצירתיות שאין לה גבולות!

 

מה אנחנו מחדשים?

הזמנות לוקיישן לפי שעה, הזמנת לוקיישן און ליין, יכולת התאמה מרבית לצרכים ולמטרות הפגישה, יכולת להיפגש במקומות לא שגרתיים ובנוסף לכל, כל אחד יכול להרוויח כסף מהנכס שלו! (כמובן בתנאי שהוא עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו).

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

לגרום ללקוחות שלנו לשאול את עצמם בעוד שנה מהיום: "איך הסתדרנו לפני שהיה את MEETINKZ?"

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו מכירים היטב את השוק ואת הצורך בזכות שנים של ניסיון ב"כמה כובעים".  אנחנו קשובים ללקוחות שלנו ולצרכים שלהם ולומדים מהם בכל יום מחדש.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

תשוקה. אנחנו אוכלים חיים ונושמים את Meetinkz. יש לנו רצון עז למצוא עוד ועוד מקומות שווים ומלאי השראה שיאפשרו ללקוחות שלנו להיות עסוקים בתוכן הפגישה ולא בכל מה שאנחנו יכולים לסגור עבורם.

 

 

 

 

רצינו להודות ל...

הלקוחות הנפלאים שפונים אלינו מדי יום, מאמינים בנו ובמוצר שלנו ומזמינים חדר מתאים לכל סוג פגישה. חשוב לנו להודות גם לכל הספקים שלנו, בעלי הנכסים, שמבינים את הערך המוסף העצום עבורם,  צועדים אתנו קדימה ונותנים ללקוחות שלנו שירות מהסרטים!

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נמשיך להתפתח ולהרגיש את השוק. נמצא מקומות חדשים ומרגשים ונהנה מהעשייה היומיומית ומהקשר עם הלקוחות המרוצים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

בכל יום מתווספים מקומות חדשים, מעניינים ומרגשים!

 

ככה שומרים אתנו על קשר...

באתר: www.meetinkz.com/he

במייל: [email protected]

או בטלפון:052-5251523 / 050-3002999

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.