10 אפריל 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Shift2M‎

חברת Shift2M – Location Intelligence for mobile apps, חברה טכנולוגית בעלת SDK על טהרת ה-GEO Location. הכלי שלנו מנגיש לכל אפליקציית מובייל או פאבלישר את האפשרות לבצע מספר פעולות בתחום ה-GEO Location based, וביניהם יכולת הגשה של פרסום מבוסס מיקום בתוך האפליקציה, איסוף דאטה של משתמשים בזמן אמת על פי נוכחות פיזית במקום המוגדר כקהל רלוונטי ומיפוי התנהגות צרכנים.

מי אנחנו

חברת Shift2M – Location Intelligence for mobile apps, חברה טכנולוגית בעלת SDK על טהרת ה-GEO Location. הכלי שלנו מנגיש לכל אפליקציית מובייל או פאבלישר את האפשרות לבצע מספר פעולות בתחום ה-GEO Location based, וביניהם יכולת הגשה של פרסום מבוסס מיקום בתוך האפליקציה, איסוף דאטה של משתמשים בזמן אמת על פי נוכחות פיזית במקום המוגדר כקהל רלוונטי ומיפוי התנהגות צרכנים.

ויק נחום, CEO & Co founder , בעל ניסיון של שמונה שנים בהקמה וליווי של מיזמים בפן הפיננסי, השיווקי והאסטרטגי. ויק הוא שגריר Pioneers Festival בישראל וכן יש לו חלק ב"בורד" של מספר חברות טכנולוגיות ואקסלרטורים בישראל. רן ברקו, Biz Dev & Co founder, הוא מחלוצי הדיגיטל בישראל, בתחילת שנות ה-2000 הקים עם משרד הפרסום ראובני-פרידן את NEXT IN, שהייתה במשך מספר שנים אחת מסוכנויות הדיגיטל הגדולות בישראל. בין היתר רן הוא ממקימי WOBI ועוד מיזמים רבים והוא בעל שם דבר בתחום הדיגיטל בישראל. מקסים חבין, CTO & Co founder, המוח שמאחורי הטכנולוגיה, בעל ניסיון עשיר בתכנות והקמה של מיזמים טכנולוגים בתחום הפרסום וה-E-Commerce. רו"ח דותן קריימר הוא ה-CFO של החברה, בעל ניסיון רב בליווי של מיזמים טכנולוגים.

 

מה אנחנו מחדשים:

כיום, האתגר הגדול העומד בפני מפרסמים הוא להגיע למקסימום - MAX אנשים, MAX צרכנים, MAX חשיפות, MAX נגיעות ובמקסימום דיוק, וזאת במינימום - MIN תקציב, MIN זמן, MIN משאבים ובמינימום בזבוז.

לחברת Shift2M שלושה מוצרים מרכזיים שעונים על כל האתגרים הנ"ל:

המוצר הראשון הוא פרסום מבוסס מיקום - כיום, הטכנולוגיה שלנו מוטמעת באפליקציות של הפבלישרים המובילים בישראל. הפתרון עבורם הוא בכך שהמפרסם בוחר אזור גאוגרפי ומפרסם רק עבור קהל היעד הנמצא באזור זה, הרלוונטי עבורו ובזמן אמת, ללא בזבוז של חשיפות לא רלוונטיות עבור קהל לא רלוונטי, מה שמאפשר כניסה של מפרסמים קטנים ובינוניים לשוק הפרסום הגדול. בשונה מפלטפורמות פרסום אחרות, היתרון שלנו הוא ביכולת להגיע לקהל במיקום המדויק ובזמן אמת ולא על פי פרמטרים אחרים שקובעים את מיקומך

המוצר השני הוא איסוף דאטה - באפשרותנו "לצבוע" קהלים ולאסוף דאטה של צרכנים בזמן אמת על פי הגדרת מיקום ספציפי אצלנו במערכת כדוגמת שטחים פתוחים, מבנים סגורים, שכונות או חנויות, החל מ-50 מטר ועד 150 קילומטר רדיוס. נוסף על כך אנו מעניקים למפרסם אפשרויות פרסום על ידי Remarketing מדויק וניתוח אנליטי עבור קהל הצרכנים שלו או של מתחריו על פי הדאטה שנאספה. בכך המפרסם יודע להגיע במדויק, ללא בזבוז משאבים ותקציב, לקהל ממוקד ורלוונטי עבורו. לצורך העניין, אם יבואנית רכבי יוקרה מתקשה כיום להגיע לקהל פוטנציאלי עבורה, היא תוכל בעזרת הכלים שלנו לפרסם מצד אחד רק עבור אזור גאוגרפי בעל חתך סוציואקונומי גבוה (כי היא יוצאת מנקודת הנחה שהסיכוי שהרוכשים שלה יבואו דווקא מהערים הללו), ומצד שני היא תוכל לבחור לאסוף דאטה של המתחרים שלה מהאולמות התצוגה מאותו חתך יוקרה ללא כל אמצעי עזר שממוקם בחנות וללא נוכחות פיזית במקום. בעזרת הטכנולוגיה שלנו נוכל לאסוף את הדאטה של כל הלקוחות שכנראה התעניינו ברכב יוקרה ונוכל לבצע "רימרקטינג" עבור קהל זה בלבד על פי ביקורו באחד מהאולמות התצוגה של המתחרים וללא בזבוז חשיפות מיותרות עבור קהל לא רלוונטי

המוצר השלישי הוא ניתוח התנהגות צרכנים - כיום, חברות רבות מתקשות להגיע למגע ישיר עם הלקוח על ידי הנגשה אישית של מידע עבורם. על ידי הטמעת ה-SDK שלנו באפליקציות ייעודיות, אנו יודעים לנתח את התנהגות הצרכנים, כיוון תנועתם וזמן שהייתם במקום ספציפי, דבר המעניק יכולות ניתוח ודיוק מקסימליות. זיהוי טריטוריות שהלקוח נכנס עם הסלולארי שלו, יכולות להנגיש לו התרעות על מבצעים (GEOPUSH), תזכורות, פעולות וכדומה.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להטמיע התנהגות שוק חדשה וחשיבה נכונה בסביבה כל כך סוערת עם מחסומים ענקיים. הקהל הישראלי הוא קהל נורא קשה, הוא לא פתוח לשינויים תכופים ובעיקר לא לשינויים שמצריכים שינוי משמעותי מצידם. בגלל האופי הזה, אנו מבטיחים לאותו לקוח שום התאמצות מעבר לנעשה כיום, ובמקרה של הטמעה חדשה, אנו עושים הכול מהצד שלנו כדי שאותו גוף לא ירגיש בשינוי משמעותי מלבד שירגיש במקור הכנסה נוסף.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

בעידן של היום הלקוחות והמפרסמים נעשו חכמים יותר, חסכניים יותר וממוקדי מטרה אחת, איך להוציא את המקסימום מהקמפיין הפרסומי ובמינימום משאבים, וזאת בשונה מפעם שלא היה מעקב אחר התוצאות וכאשר היו מסתמכים אך ורק על משרדי הפרסום והמדיה.הפתרון שלנו בא למקסם את משאבי הארגון ולמקד את הפרסום בקהל הרלוונטי, פתרון זה גורם לחשיפות להיות מנוצלות בקהל שעבורו הוא הפוטנציאלי ביותר ובכך המשאבים והחשיפות מנוצלים עבור קהל ספציפי. כתוצאה מכך אחוז ההמרה וההקלקה הופך לגבוה יותר.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

התמדה, נחישות ואמונה. בלי שילוב של שלושת המרכיבים הללו, הסיכוי להצליח שואף לאפס. תתמיד במה שאתה עושה, תהיה נחוש להצליח ולטפס הכי גבוה שאפשר, תאמין בדרך שלך, תאמין בשותפים שלך, תאמין במוצר שלך והכי חשוב, תאמין בעצמך. זו לא קלישאה ולא משפט מחץ, בתור אחד שעבר מספר מיזמים, זה המתכון להצלחה בטוחה.

 

רצינו לומר תודה ל...

לשותפים האסטרטגיים וללקוחות שלנו שהאמינו בנו מהרגע ראשון, הבטחנו להם תוצאות וקיימנו, אך לא נשכח את ההזדמנות הראשונית שניתנה לנו מצידם ואין ספק שיש להם חלק בהצלחה שלנו.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו:

כרגע אנחנו באמצע של סבב גיוס, בחודשים הקרובים נשיק את השלוחות שלנו באוסטריה ובניו יורק ואנו כבר בשלבים סופיים של הטמעה במספר פאבלישרים באירופה ובארה"ב.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

כבר באוקטובר הקרוב אנחנו משיקים את הכלי החדש שלנו שמאפשר דרך הטמעה פשוטה בכל אפליקציית מובייל את יכולת המפרסם להעלות קמפיין בארבעה שלבים ממש כמו בפייסבוק: הגדרת רדיוס פרסום, הגדרת תקציב, הטענת גרפיקה ישר מהסלולרי והגדרת זמן לקמפיין.כלי זה יאפשר לכל אפליקציה להגדיל את ההכנסות שלה מפרסום ולא להסתמך רק על התוסף של גוגל.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

במייל: [email protected]

ובאתר: www.shift2m.com

משרדי החברה ממוקמים בת"א

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.