8 מאי 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את StraightGait

סטרייטגייט (הליכה ישרה = StraightGait) היא חברה לפיתוח מכשירים פרה-רפואיים שנועדה לעצב, לייצר ולשווק מערכת בעלת אינטליגנציה מלאכותית לצורכי בריאות וספורט הכלולה בהתקן אורתופדי לרגל, המשולב עם התראה של ביופידבק.

מי אנחנו

מי מאתנו איננו סובל מסימטריה לקויה? פזילה, גיבנת, ליקוי בהליכה או שיניים עקומות. מדובר בליקויים אסתטיים ובריאותיים. כאשר מדובר בהליכה או תנועה לא סימטרית יש לכך השלכות של נזק לשלד לאורך שנים.

סטרייטגייט (הליכה ישרה = StraightGait) היא חברה לפיתוח מכשירים פרה-רפואיים שנועדה לעצב, לייצר ולשווק מערכת בעלת אינטליגנציה מלאכותית לצורכי בריאות וספורט הכלולה בהתקן אורתופדי לרגל, המשולב עם התראה של ביופידבק.

המיזם שלנו משפר את הדימוי העצמי ואת בריאות הגוף, ועוזר לילדים ומבוגרים להרגיש בטוח וטוב יותר עם היציבה וההליכה שלהם. המכשיר פותח בעיצוב וטכנולוגיה חדשניים ונוצר כדי לענות ולהתמודד עם הליכה לקויה תוך סטייה של כף הרגל in-toeing ו-out-toeing. הצוות שלנו כולל אנשי פיתוח של חומרה, תוכנה ואלגוריתמיקה כמו גם אנשי רפואה ואנשי עיצוב ושיווק.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

המיזם של סטרייטגייט הוא פתרון טכנולוגי חדשני ואלגנטי לבעיה ותיקה שכבר מאות שנים אורתופדים מנסים להתמודד אתה באופן פרימיטיבי ומאכזב, דרך התקנים מכאניים בולטים, מגבילים ומכאיבים כמו סדים ומדרסים. הרעיון עצמו נולד במוחה של היזמית הצעירה, בתו של מקים החברה, אשר נמאס לה מכך שאביה מעיר לה על כך שכף הרגל שלה סוטה לפעמים פנימה (in-toeing) בזמן הצעידה. היא הציעה לבנות מכשיר שייתן התראה כל אימת שהיא איננה מקפידה והרגל סוטה פנימה.  בהתאם לכך נערכה בדיקה מול מומחים אורתופדיים, מהנדסי תוכנה וחומרה ויועצים מתחום הפטנטים, והרעיון החדשני פותח לכלל מציאות תוך שגם נרשמה בקשת פטנט (Provisional) במשרד הפטנטים האמריקאי.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להבטיח שכמה שיותר אנשים בעולם יהיו מודעים לכך שיש פתרון פשוט לבעיית ההליכה ממנה הם סובלים ולא יתעלמו מהאפשרות שלהם לזכות באיכות חיים ובריאות טובה יותר.    

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנו מביאים פתרון חדש לבעיה ותיקה וכואבת, שהאנושות מתמודדת אתה עשרות רבות של שנים בהצלחה מועטה. משום שהטכנולוגיה לא הייתה מפותחת דיה. זכינו לכך שהטכנולוגיה של השנים האחרונות ממש, עונה על הצרכים האלמנטאריים על מנת להציע פתרון ממשי לבעיה. 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אהבה לאנשים ולילדים בפרט וליצירתיות הטמונה בהם, וזאת יחד עם המשיכה לטכנולוגיה וחדשנות אשר אנו נהנים לרתום אותה לטובת פתרונות המשרתים את בני האדם.

 

רצינו לומר תודה...

לאקסלרטור AtoBe במכללת עזריאלי להנדסה בירושלים ובמיוחד למיכאל מזרחי ולצוות לילי ונועה. ולחז"ל שמשך מאות שנים דאגו לחידודו של המוח היהודי ופיתוחו, וגיבשו בו את האמונה שבקצה כל קושייה נמצא פתרון אליו ניתן להגיע בוודאות אם מחפשים מספיק זמן וחושבים מספיק לעומק.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נסיים את הפיתוח של המוצר יחד עם אפליקציה ומערכת ניטור ולימוד עצמי עבור המשתמשים, שתאפשר לילדים והוריהם לעקוב אחר ההתקדמות בשיפור ההליכה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

אנחנו מביאים מכשיר טכנולוגי פשוט אך פורץ דרך שנועד לתקן את ההליכה אך יש בו גם יכולות להשביח את התנועה ולשמור על בריאות הצועדים, הרצים והמתאמנים. המערכת שלנו תתפתח יחד עם הטכנולוגיה ותהווה בעתיד את ה"מובילאי" של תנועתיות האדם.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר: www.straightgait.com

ובמייל:  [email protected]

אנו נמצאים באקסלרטור AtoBe  במכללת עזריאלי להנדסה בירושלים.

וכשאנחנו לא נמצאים שם יש לנו משרד בתל אביב ובמנהטן, ניו יורק.             

New York Tel:  (646) 732 - 3763

New York Fax: (646) 547 - 1648

TLV Tel : +972 - 77- 5060 - 240

TLV Fax : +972- 77 - 5060 - 241

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.