14 מאי 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את SITE123

פלטפורמת SITE123 מפרידה בין התוכן לעיצוב האתר ולא מאפשרת למשתמש להרוס את האתר שלו, בכך שומרת על תקינות האתר ומעלה את אחוזי ההמרה של בעל העסק. ללקוח נותר להתרכז בתוכן שלו ובמה שהוא מכיר הכי טוב וליהנות מאתר אינטרנט מושלם.

מי אנחנו

SITE123 הוקמה לפני כשנתיים מתוך מטרה לשנות את שוק בניית האתרים של "עשה זאת בעצמך".

 

בזמן קצר מאוד פיתחנו פלטפורמה שלוקחת את תחום בניית האתרים העולמי מספר צעדי ענק קדימה. המערכת מפרידה בין התוכן לעיצוב האתר ולא מאפשרת למשתמש להרוס את האתר שלו ובכך שומרת על תקינות האתר ומעלה את אחוזי ההמרה של בעל העסק.

 

החברה נוסדה על ידי נועם אלוש (33) וכוללת צוות עובדים בעלי ניסיון רב שפועל ביחד כבר שנים רבות.

 

 

           

מה אנחנו מחדשים

בעולם יש מספר רב של חברות שמספקות פתרון הקמת אתר לבעלי עסקים. אבל כל החברות בשוק היום עובדות במודל של "DRAG & DROP" ומספקות מאות אפשרויות ללקוח שנותנות לו חופש להרוס את האתר שלו בקלות. בפועל הלקוחות לקחו את זה למקומות לא טובים והתוצאה היא הרסנית וגורמת לאתרים "שבורים", שנטענים לאט, אינם מותאמים לרזולוציות המסך השונות, בעלי ערך נמוך מבחינת המרת גולשים ולא עומדים בתקנים של מנועי חיפוש ודפדפנים.

פלטפורמת SITE123 מפרידה בין התוכן לעיצוב האתר ולא מאפשרת למשתמש להרוס את האתר שלו, בכך שומרת על תקינות האתר ומעלה את אחוזי ההמרה של בעל העסק. ללקוח נותר להתרכז בתוכן שלו ובמה שהוא מכיר הכי טוב וליהנות מאתר אינטרנט מושלם.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

מבחינה שיווקית - יצירת מותג בינלאומי מוכר שיאפשר לנו להתמודד ראש בראש עם חברות הענק שבתעשייה.

מבחינת פיתוח המוצר - להצליח לפתח כמה שיותר אפשרויות וכלים במסגרת המערכת תוך כדי שמירה על עקרונות המערכת.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו חיים ונושמים את המוצר בכל שעה ובכל יום. הצלחנו להגיע לצמרת התעשייה בעזרת כוח אדם מצומצם אבל מאוד מאוד איכותי.14 שנות הניסיון שלנו והתשוקה לפתח מוצר שישנה את השוק הם מה שיובילו אותנו להצלחה.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

התמדה ונחישות יומיומית, למידה מטעויות שנעשות לאורך הדרך וחשיבה יצירתית.

צוות העובדים המופלא שלנו מגיע עם ניסיון של שנים רבות בתעשייה ועושה ימים כלילות כדי שהחברה תוכל לעמוד ביעדים שהציבה לעצמה ותוביל את התעשייה בתוך זמן קצר.

 

 

רצינו לומר תודה ל...

לצוות המדהים שמוביל את החברה להישגים בכל יום, בכל חודש ובכל שנה. בנוסף, לשותפים האסטרטגיים שלנו ולכל מי ששותף איתנו בדרך המאתגרת לפסגה.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

ממשיכים לעבוד קשה, הופכים את SITE123 למותג בינלאומי מוכר ובעל שם בינלאומי ומוזכרים באותה נשימה עם חברות הענק בתעשייה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו מייצרים פלטפורמה שתגדיל את אחוז ההמרה של בעל העסק מאתר האינטרנט שלו אל מול מה שהוא מכיר היום בפלטפורמות אחרות. זאת תחושת גאווה לדעת שהלקוחות שלנו מצליחים היום יותר בזכות המוצר שפיתחנו ואנחנו ממשיכים לפתח בכל יום.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר: www.site123.com

ובמייל: [email protected]

משרדינו ממוקמים בפארק ההייטק בבאר-שבע

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.