21 פברואר 2019 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את POPIN

POPIN מייצרת מתקני משחק אשר נועדו לאפשר את חווית גן המשחקים בתוך הדירה, תוך מתן מענה אופטימלי לבעיית האחסון האופייני לדירות במרחב העירוני. כל זאת, עם שמירה על בטיחות גבוהה, מחיר שווה לכל נפש ושימוש בחומרים מתמחזרים בלבד.

מי אנחנו?

אורי משקל, מייסד ומנכ״ל - בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי באקדמיה לעיצוב ואמנות בבצלאל, מתמחה בנישת עיצוב ייחודית של מוצרים מתקפלים,אחרי שראה את מצוקתן הרבה של אחיותיו בניסיון שלהן לסדר את הכאוס שיוצרים כל הצעצועים של אחייניו בבתיהן הקטנים, בהשראת ספרי פופ-אפ ובמחשבה ליצור מוצרים מחומרים ירוקים ומתכלים, הקים את  POPIN, כדי להביא להן ולעולם פתרונות בתחום.

ניב בורנשטיין, מייסד שותף וסמנכ״ל מכירות מנוסה שהקים חברת משחקי מובייל משולבי מוצרים פיזיים, והיה אמון על כל הצד המכירתי שלהם, המוצרים נמכרו בעשרות שווקים בעולם, מאמציו הביאו קרוב ל5- מיליון דולר במכירות גלובליות.  ניב פגש באורי בתערכות הצעצועים הגדולה בעולם בנירנברג, שם אורי הראה אב-טיפוס ראשוני של מוצריו, לבחון את התעניינות של מפיצים בשוק. בין ניב לאורי היה קליק מיידי וברגע שניב התפנה מעיסוקיו בסטארט-אפ חבר לאורי לקדם את POPIN ולהביא מנסיונו העשיר.

לצוות הצטרף יחיאל קורץ כמשקיע פעיל ויושב ראש הדירקטוריון, יחיאל בעל ניסיון של 29 שנים כדירקטור ומשקיע פרטי במספר חברות, עם הצלחה מוכחת משלב הקמה עד לייצור מכירות ואקזיט ומביא איתו ערך עצום כמשקיע פעיל שעובד צמוד למנכ״ל ומלווה אותו בכל ההחלטות החשובות.  

מה אנחנו מחדשים?


הבתים בבנייה מודרנית נהיים יותר ויותר קטנים, בזמן שצעצועי הילדים נשארים באותו גודל. הורים רוצים את הכי טוב בשביל ילדיהם אז הם מוותרים על המרחב האישי שלהם לטובת הילדים ונותנים לצעצועים שלהם להשתלט על הסלון, אבל הוויתור הזה כואב.     

פתרונות קיימים לבעיה הזאת הם מתקני משחק מבד, קרטון או פלסטיק מתקפל, שהם חלשים מבחינה מבנית ואינם מעניקים חוויה המשתווה לחוויית גן המשחקים. בנוסף, ההקמה והקיפול של צעצועים אלו היא לרוב מורכבת ואורכת זמן רב מדי, דבר הגורם להורים ולילדים לזנוח אותם בארון.

אז יצרנו את מתקני המשחק של POPIN - מתקני המשחק אשר נוצרו במיוחד כדי לאפשר את חווית גן המשחקים בתוך הדירה, תוך מתן מענה אופטימלי לבעיית האחסון האופייני לדירות במרחב העירוני. כל זאת, עם שמירה על בטיחות גבוהה, מחיר שווה לכל נפש ושימוש בחומרים מתמחזרים בלבד.

POPIN פיתחה שיטת קיפול מהפכנית אשר מאפשרת נשיאת עומסים כבדים. טכנולוגית הקיפול הייחודית של POPIN (StrongFold™) הופכת את הקרטון למבנה יציב ובטוח, ומאפשרת יצירת מתקני משחק מכל סוג שבעולם. המוצרים קלים לנשיאה, מתקפלים בקלות ובמהירות ונוחים לאחסון. בנוסף, כל המוצרים בעלי אישורי הבטיחות הרלוונטיים למדינות בהם יימכרו (ארה"ב, אירופה וכד').


האתגר הכי גדול שלנו הוא

העתקות ותחרות מצד חברות גדולות בשוק, בשביל זה עלינו להפוך את פופין למותג צעצועים מוביל, לגדול בקצב אקספוננציאלי, לייצר, להגדיר ולהיות שחקן הדומיננטי בקטגוריית שוק חדשה - ״in-home playground" - צעצועים מותאמים למשפחות שגרות בבתים בבנייה מודרנית צפופה, או במילים אחרות, להיות ״איקאה של הצעצועים״.


אנחנו מאמינים שנצליח כי

התזמון מושלם, והפתרון שלנו קולע למטרה. אנחנו נמצאים בתנופה של בנייה צפופה, כ- 500 מיליון ילדים גרים כרגע בבתים שנחשבים ״קטנים״ שמספרים אלה עולים בהתמדה, ניסיונות רבים של מתחרים למצוא פתרונות יצירתיים לאחסון צעצועים בתוך הבתים עולה גם הוא בהתמדה, אך ניכר שהפתרון שלנו הכי מגוון, יצירתי והיחיד שיכול להעניק חווית גן משחקים שלם בתוך בית קטן ובמחיר שווה לכל נפש. מכאן יוצא אנחנו בפוזיציה מצויינת למלא את החלל ולהיות החברה המובילה את הפתרונות בתחום.


אבל אי אפשר להצליח בלי

דחיפה, נחישות ומוכנות. במקרה שלנו, ההכנות להשקה באפריל 2019 כבר נעשו, השותפים האסטרטגיים במקום בגזרת השיווק וגם בייצור. מבחינת מימון, גיוסו כבר 150K$ וכרגע משלימים סבב גיוס המשך דרך אקזיטוואלי בו הבטחנו 70ֿ% מהיעד (130K$) ב- 7 ימים בלבד. אז התשתית במקום עכשיו נותר רק לבצע.

רצינו לומר תודה ל

פרוייקט תנופה, שנתן את הצ׳ק הראשון לפרוייקט, האמין ותמך.

המשפחה של אורי משקל על כל שבעת אחיינו שהיו הנסיינים של פופין מתחילת הדרך ועד היום, והיוו את ההשראה המרכזית לפתיחת חברה, בלעדיהם לא היינו כאן היום. תודה גם לירון לובטון מעצב הצעצועים שאייר ועיצב את הצעצועים בצורה מדהימה!

כל משקיעי אקזיטוואלי, שנותנים לנו אמון ודחיפה ממש ברגעים אלה.

בעוד שנה מהיום אנחנו

אחרי השקה מוצלחת בקיקסטאטר והמשך מכירות מוצלח בכריסמס באמזון בארה״ב, אחרי שמכרנו בין 30-40 אלף יחידות. והמותג popin צבר קהל לקוחות ראשוני ומרוצה.  



כדאי לעקוב אחרינו כי

יש הרבה סיבות!, קודם כל אנחנו שונים בנוף, לא עוד סטאראפ סייבר, אדטק, תוכנה שמדבר באלגוריתמים ושיפור של אחוזי המרה לבנקים וחברות ביטוח (שכבודם במקומם מונח), אלא סטאראפ כיפי, שמתעסק בהנאה של ילדים לרווחת הוריהם, ועושה שמח על הנשמה. כמו כן אם יש לכם ילדים בגיל המתאים (1-6) אז כדאי לעקוב אחרינו ואחרי המבצעים שלנו.
בנוסף, כמו שציינתי, אנחנו מריצים כרגע  קמפיין מימון המונים בפלטפורמת ExitValley, ומאפשרים לכולם להצטרף להצלחה שלנו.



ככה שומרים איתנו על קשר

באתר שלנו: www.popintoys.com

בדף הפייסבוק ובדף הקמפיין שלנו ב-ExitValley

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.