Blox
13 מאי 2019 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ בשבוע: הכירו את BLOX

הכירו את המיזם שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לקריפטו


מי אנחנו?

Blox היא הפלטפורמה המובילה היום לניהול וניטור נכסי קריפטו, מוקדשת במיוחד לרואי חשבון, צוותים פיננסיים, חברות קריפטו וסוחרי קריפטו מקצועיים. Blox חוסכת את הצורך להשתמש ולסמוך על פתרונות ניטור מיושנים כמו אקסל או הכנסת מידע בצורה ידנית. אנחנו מאפשרים התממשקות אוטומטית לארנקים והבורסות המובילות על מנת שעסקים וטריידרים יוכלו לעקוב, לנהל ואף לשתף את החשבונות שלהם עם האנשים השונים בארגון ולחסוך זמן, כסף, עבודה ידנית ובעיקר טעויות אנוש בכל הנוגע לניהול פיננסי של נכסי קריפטו.

Blox הוקמה בשנת 2016 ע״י אלון מורוך ואדם אפרימה, שני חברי ילדות מכוכב יאיר. אלון מורוך (31) התחיל את דרכו בעולם הבלוקצ׳יין כמפתח, תרם קוד לפיתוחו של אית׳ריום ואף פיתח ארנק ביטקוין מולטיסיג משלו. אדם אפרימה (31) עבר לסין לפני כ-10 שנים, שם צבר ניסיון בעולם הפיננסי והבנקאות, כשאחד מהאתגרים הגדולים שעמם התמודד היה הקמת המשרד הראשון של חברת eToro הממוקם בשנגחאי, שבו מועסקים כ- 50 עובדים.

מה אנחנו מחדשים?

Blox פיתחה פתרון מקצה לקצה המבוסס כולו על שירותי הענן של AWS, שהוא בין הראשונים בשוק לניהול, חשבונאות, ניטור וניתוח נכסי קריפטו. החוזקה העיקרית של Blox היא הדאטה - היכולת של המערכת להתממשק עם הרבה בורסות וארנקים, להביא כמות עצומה מידע וטרנסאקציות בצורה נוחה, עם data normalization, במהירות למקום אחד, עם דשבורד יפיפייה. בנוסף, פיתחנו שכבה נוספת על המידע הזה שעוזרת לרואי חשבון, צוותים פיננסיים, מנהלי כספים ומנכ״לים לנהל את כל הנכסים שלהם בצורה נכונה ומדויקת, לחסוך להם זמן ומאמץ ובעיקר טעויות שנובעות מעבודה ידנית סיזיפית וממושכת. ל Blox אין גישה לנכסי החברות שמנהלות אותם בעזרת הפלטפורמה, המערכת היא read-only, ואין לנו גישה למפתחות הפרטיים של המשתמשים שלנו. בכל הנוגע להתממשקות עם ה- API של הבורסות השונות, אנו מכריחים את המשתמש לתת לנו הרשאות מוגבלות על מנת שלא נוכל לגשת לשום נכס שנמצא בחשבון של המשתמש. המערכת שלנו היא היחידה שזמינה לשימוש במובייל (אנדרואיד ו- iOS) ובווב גם יחד.

האתגר הכי גדול שלנו...

האתגר הכי גדול שאנו מתמודדים איתו היום הוא העובדה שעסקים עדיין צריכים ללמוד איך לנווט בתוך העולם הפיננסי של הקריפטו. החל מרגולציה ועמידה בתקנות, ועד ליכולת באמת לדעת איך לנהל את הנכסים שלהם בצורה נכונה. בנוסף, רוב מקבלי ההחלטות עדיין לא מודעים לפתרונות הקיימים בשוק על מנת לפתור את הבעיות שאנו מתמודדים איתן ואנחנו צריכים לגרום להם להכיר אותנו ואת המערכת. היום, רוב העסקים עדיין משתמשים באקסל או דרך מסמכים משותפים בגוגל, וקשה להם לעבור למערכת אוטומטית כי הם כבר רגילים, אך ברגע שאנו מראים להם את הפתרון שלנו הם מבינים את הערך המיידי שהם מקבלים ושמחים מאוד לראות את היכולות של המערכת.

אנו מאמינים שנצליח כי

היום, כבר לא מספיק להיות ראשונים בשוק (ואמנם אנחנו בין הראשונים), צריך גם להיות הכי טובים, ויותר חשוב לדעת שאנחנו מייצרים ערך למשתמשים שלנו. אנחנו מצליחים ונמשיך להצליח כי אנחנו מונעים מהלקוחות שלנו, מהדרישות שלהם והצרכים שלהם. מחלקת המוצר שלנו עושה שיחות תכופות עם לקוחות, מחלקת המכירות דואגת להעביר את הפידבקים הנדרשים או פיצ׳רים שחסרים לנו לפעמים כדי להחתים לקוח, וכל זאת על מנת להמשיך להשתפר ולתת את הערך הכי גדול שאנחנו יכולים. בנוסף, הצוות שמניע את Blox מורכב מאנשים מוכשרים, מקצועיים, בעלי ניסיון ורצון להיות חלק ממשהו גדול ומוביל בתעשיית הקריפטו בעולם.

בנוסף, העבודה עם שירותי הענן של אמזון – AWS מרחיבה את יכולת התמרון של צוות הפיתוח ומאפשרת לנו לענות בצורה מיטבית על הדרישות המשתנות של השוק הזה.  כבסיס, נעשה שימוש נרחב בשירותים EC2, RDS ו- S3, אך ללא ספק הערך המוסף מגיע במקרים בהם נדרש פתרון יצירתי לא סטנדטי. לדוגמה, ארכיטקטורת רשת מורכבת המסייעת בפתרון בעיות קצה וחוסכת זמן פיתוח וכסף.

אי אפשר להצליח בלי..

אחד הדברים החשובים בכל סטארטאפ זה היכולת ליצור מודל עסקי מוצלח ורווחי, שיכול להתקיים תוך הישענות על הצוות, הטכנולוגיה וחזון החברה. לעומת זאת, לסטארטאפ בעולמות הקריפטו והבלוקצ׳יין כרגע, הדברים טיפה שונים. הצלחתנו כרוכה גם בדברים חיצוניים שהמרכזי בהם הוא הצלחת תעשיית הקריפטו בכלל. במידה והתעשייה תגדל ויהיה אימוץ משמעותי של מטבעות דיגיטליים בעולם, בלוקס תהווה חלק משמעותי ואינטגרלי. כבר כיום אנו משרתים חלק מענקי התעשייה כמו eToro, TenX, Civic, 0x ועוד. כשהתעשייה תגדל, אנחנו מקווים לגדול איתה, ולהגדיל את בסיס הלקוחות והאחיזה שלנו בשוק.

אנחנו רוצים להגיד תודה ל

התודה שלנו הולכת לבסיס הלקוחות המדהים שלנו, הקהילה וכל מי שעוקב אחרינו בערוצים השונים. בנוסף, הצוות המדהים של Blox מסביב לעולם עם משרדים בסן פרנסיסקו, ג׳יברלטר, שנגחאי ותל אביב, שממשיך לדחוף קדימה גם בזמנים קשים כששוק הקריפטו מתמודד עם קשיים ומכשולים. מנהלי המוצר, המפתחים, המעצבים, אנשי השיווק והאופרציה - תודה!

שנה מהיום

בעוד שנה מהיום אנחנו צופים גדילה משמעותית בשוק, הן מבחינת הטכנולוגיה והשימוש בה, והן מבחינת אימוץ מטבעות דיגיטליים, בין אם כמוצר פיננסי להשקעה או לצרכים אחרים. אנו צופים עלייה בחברות שיצטרכו להשתמש במערכות כמו שלנו שמהוות תשתית לניהול נכון של נכסי קריפטו, בדיוק כפי שאין היום חברה שיכולה להסתדר בלי מיקרוסופט, אנו מאמינים שלא תהיה חברת קריפטו שלא תצטרך מערכת ניהול כמו Blox.

שווה לעקוב אחרינו כי

עולם הבלוקצ׳יין והקריפטו מתפתח בצעדי ענק, וכחברה שנמצאת בחזית ועוזרת לכל מי שמחזיק בקריפטו לנטר ולנהל את הנכסים שלו, בהחלט שווה לעקוב אחרי התפתחות המוצר שלנו וערוצי הסושיאל. אנו מפרסמים מידע רלוונטי ומעניין שיכול להועיל לכל מי שמתעניין בתחום :)

ככה שומרים איתנו על קשר

Twitter: @Blox_Official

Facebook: @blox.io

LinkedIn: @blox.io

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.