14 אוגוסט 2019 | מערכת StartIsrael
המשרד הבא שלכם מעבר לפינה: 7 חללי עבודה שכדאי להכיר

איזה משרד נמצא 5 דקות מהרכבת, איזה מתחם מתאים במיוחד למעצבים, ואיפה תוכלו לפגוש את יו"ר פורד העולמית? לפני שאתם עוברים למשרד הבא שלכם, הקדישו כמה דקות לקריאת הכתבה הבאה.

חללי העבודה המשותפים הפכו בשנים האחרונות לטרנד הולך וגובר. מה שהתחיל לפני כעשור בכמה חללים בודדים במרכז תל-אביב, כבר מזמן החל להתרחב לכל הארץ.
השינויים בסביבת העבודה המודרנית מאפשרים לעבוד בכל זמן ומכל מקום, והצמיחה במספר הפרילאנסרים והחברות הקטנות, בתוספת העובדה שישראל היא 'סטארטאפ ניישן' שבו כל הזמן צצים מיזמים חדשים, הפכו את חללי העבודה המשותפים לפופולריים במיוחד. אז מה כל כך מושך בחלל עבודה משותף? ובכן, היתרונות ברורים: אין צורך להתחייב לשכירות ארוכה, לא מתעסקים עם ענייני לוגיסטיקה כגון: תחזוקה, ארנונה, ספק אינטרנט וכו', וחשוב לא פחות – חלל עבודה משותף מהווה קהילה סגורה שבה נוצרים חיבורים עסקיים ושיתופי פעולה.

יחד עם זאת, לכל מקום יש יתרונות וחסרונות, חשוב להבין איך כל מקום עונה על הצרכים הספציפיים שלכם לפני שאתם נסגרים על מקום. אז לפני שאתם סוגרים את המשרד הבא שלכם, הנה 7 חללי העבודה שכדאי לכם לשקול.

 

מתחם היזמות העירוני NET.WORK  

מיקום המשרדים 
דרך בן גוריון 38, רמת גן - קומה 5 (בית נח מנחמי)

סוגי חללים ועמדות 
מרחב עבודה הכולל 1,000 מ”ר של משרדים פרטיים מעוצבים, עמדות עבודה בחלל משותף, עמדות עבודה קבועות בחלל משותף, חדרי ישיבות בגדלים שונים, כיתת לימוד, מטבחון מאובזר, מקלחת ואפילו אולפן הקלטות בעתיד. בנוסף,  ישנו חלל לכנסים ואירועים עסקיים ופרטיים (עד 100 איש).  

למה דווקא פה? 
המתחם מציע פתרון plug&play נוח ומשתלם כלכלית לפרילנסרים ובעלי עסקים קטנים. כל השירותים, המתקנים והתשתיות במחיר קבוע וידוע מראש וללא התחייבות ארוכת-טווח. המתחם דוגל בפיתוח ועידוד פתרונות טכנולוגיים בתחום הערים החכמות, תוך הנגשת משאבי העירייה לטובת היזמים, באמצעות תמהיל עסקים ויזמים המשלימים זה את זה, עידוד יצירת קשרים ונטוורקינג לטובת כל השותפים במתחם באמצעות פעילויות משותפות, אירועים מקצועיים ותמיכה פעילה בקהילה. 

בנוסף, ישנם שיתופי פעולה עם מוסדות ממשלתיים, פגישות עם משקיעים מחו"ל, מאגרי נתונים, מתקנים, מוסדות ומומחים לקידום החינוך, התחבורה, כלכלה-חברתית ועוד. למתחם נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית ופרטית. 

את מי תפגשו בעמדת הקפה: 
מגוון של עסקים ויזמים פרטים וחברתיים, וחברות סטארטאפ, לדוגמא: חברת Storyball מתחום הטכנולוגיה העוסקת בפיתוח צעצוע חכם ללא מסך לילדים, חברת סטארטאפ Leo מתחום הביטוח.

רוני פייבלוביץ  עופר פלין בעלי המותג Great Minds מובילים תהליכי חדשנות חברתית עם תאגידים, אקדמיים ורשויות, במטרה לייצר פתרונות עסקיים חברתיים. שרי גולן, אוצרת אומנות ויועצת קידום ופיתוח לאמנים. כמו כן, ניתן לפגוש גורמים מעיריית רמת גן המפעילה פרויקטים עירוניים באמצעות המתחם.

הכירו את הצוות:
איילין לוי מנהלת רשת מרכזי היזמות והחדשנות, שרון אהרוניאן ואופיר סקופ, צוות ניהול הקהילה. 
 

יצירת קשר:
באתר, בדף הפייסבוק 
בטלפון
5918* או במייל [email protected]

הטבות או הנחות אופציונליות:
15 % הנחה לתושבי רמת גן, 15% הנחה למיזמים חברתיים, יום התנסות בחלל המשותף ללא עלות, אפשרות לכרטיסייה לכניסה יומית לחלל המשותף 


net.work

מתחם היזמות העירוני NET.WORK

 

 

WeWork Labs - לסטארטאפים בשלב Seed

מיקום המשרדים:  
תל אביבהזרם, לונדון מיניסטור, דרך מנחם בגין (התמחות בנדל״ן PropTech)
חיפה - עיר תחתית
הרצליה – שנקר

סוגי חללים ועמדות:
וויוורק לאבס מציעה חללים המיועדים רק ליזמים בתחילת דרכם וסטארטאפים בשלב seed, הכוללים עמדות באופן ספייס ומשרדים פרטיים, וגם חללי אירועים וחדרי ישיבות פרטיים.

למה דווקא פה? 
וויוורק לאבס מפעילה תוכניות עבור סטארטאפים בוויוורק. עם יותר מ-65 לוקיישנים ברחבי העולם, הייחוד של וויוורק לאבס בא לידי ביטוי בתמיכה מתמשכת בסטארטאפים אשר מעוניינים בגישה לחלל עבודה חדשני, קהילה של יזמים בשלבים דומים וכן עבודה עם צוות ייעודי הפועל למען חיבור ללקוחות, משקיעים ומנטורים באופן גלובלי. בוויוורק לאבס, יזמים מקבלים גישה למנטורשיפ ותוכן מקצועי על בסיס שבועי, וכן Labs Manager ייעודי שאחראי לחבר את היזם לנטוורק הגלובלי של וויוורק

את מי תפגשו בעמדת הקפה:
יזמים וסטארטאפיסטים, כמו גם corporates המעוניינים בשיתופי פעולה

הכירו את הצוות:
לוויוורק לאבס צוות גלובלי של מעל 100 אנשים, המחוברים ומקושרים באקוסיסטם של מדינתם ומהווים Connectors עבור היזמים של לאבס. אותו צוות, אחראי לקשר את היזמים לרשת הגלובלית של וויוורק, וכן לעזור להם לחדור שווקים חדשים. ה-Labs Managers בונים תוכנית שבועית המורכבת מתכני רשות כגון הרצאות, סדנאות ופגישות 1:1 עם מנטורים ומומחים.
הצוות בישראל:
 מור ברק - מנהלת וויוורק לאבס ישראל, ליאה ברוולד - מנהלת לאבס הזרם, מיכל נר-דוד - מנהלת לאבס חיפה, מור אבירם - מנהלת לאבס לונדון מיניסטור, עומר אליהו - מנהל לאבס הרצליה, ניב בורנשטיין - מנהל פרופטק לאבס, תל אביב 

יצירת קשר:
באתר 
או במייל [email protected]

הטבות או הנחות אופציונליות 
הטבות הצטרפות במתחמים חדשים וכן הטבות לצוותים של מעל 4 אנשים

 
Wework labs

 WeWork Labs



Panthera - חלל עבודה משותף ומועדון לנשים מקצועניות

מיקום המשרדים:
הארבעה 19, קומה 3, המגדל התיכון - תל אביב 

סוגי חללים ועמדות:
אופן ספייס, חלל עבודה משותף, חדרים פרטיים, לאונג' ובר ומרפסת שמש, לכנסים ואירועים עסקיים ופרטיים עד 250 אנשים, חדרי ישיבות מ
- 5 עד 45 אנשים וקליניקות לטיפולי גוף ונפש.

למה דווקא פה?
חלל עבודה משותף ומועדון לעסקים, בעיצוב יפיפה, מבוסס מודל הפעלה ייחודי של קמפוס לניהול מעשי, נטוורקינג וסושיאל קלאב לעסקים בבעלות או שותפות של נשים. גם גברים שיש להם שותפה או מנהלות בעסק מוזמנים להצטרף. המקום מוכוון להזניק עסקים באמצעות תמיכה וקהילה חזקה, המעניקה את כל השירותים תחת קורת גג אחת. המקום מספק כל מה שעסק צריך, החל מליווי עסקי ועד סדנאות, הרצאות ונטווורקינג, ומציג תוכן עשיר וקלנדר מפורט באתר בלוח הפעילויות שלו, ובנוסף, מועדון חברתי פעיל ותוסס שכולל מופעי מוסיקה ותרבות. 

את מי תפגשו בעמדת הקפה:
נשות עסקים ויזמיות מוכרות ומובילות. עצמאיות ובעלות עסקים מוכשרות, אקטיביסטיות ופוליטיקאיות, שחקניות יוצרות וצוות נפלא שמטרתו לעזור לכל עסק להצליח.

הכירו את הצוות:
גלית בן שמחון – מייסדת ומנכ"ל פנתרה, לימור דהאן – מייסדת וסמנכ"ל קהילה, שני בורשטין- מייסדת וסמנכ"ל שיווק ודיגיטל.

יצירת קשר:
באתר או בטלפון 03-375-3000 

הטבות או הנחות אופציונליות: 
יום התנסות בחלל חינם. מסלולים גמישים שמותאמים ללוחות זמנים (בוקר, צהריים ואנלימיטד).  

 Panthera

Panthera

 

 

מיינדספייס – אווירה גלובאלית בלוקיישן מקומי

מיקום המשרדים:
למיינדספייס כשלושים משרדים בעולם. בארץ יש שלושה משרדים פעילים (שניים בתל אביב ואחד בהרצליה)  ושניים נוספים מתוכננים להיפתח ברמת גן וברעננה. המשרד ברמת גן עומד להיפתח בנובמבר הקרוב בבניין רוגובין תדהר, 4 דקות הליכה מתחנת רכבת מרכז.   

סוגי חללים ועמדות:
בכל המשרדים של מיינדפייס יש שילוב בין משרדים פרטיים, אופן ספייס, חדרי ישיבות, עמדות טלפון וחדרי אחד-על-אחד, כמו גם שטחים ציבוריים משותפים וחללי אירועים. רוב הממברים במיינדספייס יושבים במשרדים פרטיים או בסוויטות פרטיות אותן הצוות במיינדספייס מעצב על פי הצורך הייחודי שלהם. מיינדספייס גם מציעה קומות שלמות או אזורים מבודדים לחברות המעוניינות במשרדים והשירותים של חלל העבודה, אבל דורשים פרטיות מלאה. 

למה דווקא פה?
מיינדספייס מציעה שילוב בין האיכות והידע של חברה גלובאלית המשרתת את החברות הגדולות בעולם, לבין השירות והגישה של משרדי בוטיק המעניקים חווית עבודה ייחודית לכל ממבר.    

הסניף החדש ברמת גן מעוצב ספציפית לחברות בינוניות וגדולות ויציע חוויית עבודה תל אביבית במיקום המצויין של הבורסה ברמת גן. חברות שרוצות להיות על ציר הרכבת אבל לא מוכנות לוותר על המשרדים, הקהילה והפעילות שמוצעים בלב תל אביב, יוכלו להינות מהטוב משני העולמות במשרדים החדשים של מיינדספייס ברמת גן.

את מי תפגשו בעמדת הקפה?
הקהילה של מיינדספייס מגוונת אבל מגובשת והיא אחד מסודות ההצלחה של מיינדספייס בארץ ובעולם. החל מפרילנסרים וחברות קטנות, לסטארטאפים וחברות צומחות, עד לחברות גדולות ואנטרפרייז, במיינדספייס תוכלו למצוא חברות וממברים רבים ומגוונים. מה שמאחד את כולם, זה מחויבות אדירה להצלחה של החברה שלהם ורצון לעזור ולתמוך בממברים אחרים. לעיתים קרובות שומעים על חיבורים חדשים שנוצרו בין ממברים וחברות, ואפילו חברויות וקשרים רומנטיים שהחלו מהיכרות באירועי קהילה או במפגש אקראי במטבח המשותף. בין הממברים - מיקרוסופט, ברקליז, גרטנר, טבולה, סגמנטה ועוד.

הכירו את הצוות:
רחל המבורגר: GM ישראל, טל קנדיל - מנהל קהילה בכיר רמת גן, דניאל אריאב - מנהלת קהילה בכירה תל אביב, סיוון גלעד - מנהלת קהילה בכירה הרצליה.

יצירת קשר:
מינדספייס סניף הבורסה - רמת גן, מיינדספייס רוטשילד - תל-אביב, מיינדספייס הרצליה 
או בטלפון - *5850

הטבות או הנחות אופציונליות: 
יום התנסות בחלל חינם. הנחות מבוססות על רמת התחייבות, ומחירי השקה מיוחדים בסניף הבורסה.

Mindspace

מיינדספייס

 

 

Powerball – קהילה יזמית ושירותי משרד מורחבים

מיקום המשרדים:
נס ציונה - פארק המדע, פנחס ספיר 8
נתניה – גיבורי ישראל 10, פולג

סוגי חללים ועמדות: 
פאוורבול מציעים מגוון חללים שונים כולל משרדים פרטיים מעוצבים, עמדות עבודה ב-Open Space, מועדון, מקלחת, חדרי טלפון וחדרי ישיבות בגדלים שונים.

למה דווקא פה? 
מעבר למשרדים יפים ומעוצבים, Powerball משדרת אוירה חמימה וביתית, עם יחס אישי של מנהלי הקהילה הדואגים לעשות הכל בכדי לעזור לדיירי המתחם לממש את הפוטנציאל של העסק שלהם. אחד הפיצ'רים המגניבים שהמתחם מציע הוא ה-PowerServices  - מגוון שירותים משלימים לעסק שלכם הכוללים: שירותי HR, אדמיניסטרציה, IT ואפילו הנהלת חשבונות, החוסכים לכם זמן יקר של התעסקות וכאב ראש. בנוסף, במתחם כבר מתכננים השקה של אקסלרטור ייחודי לסטארטאפים בשלב גיוס Seed (או Seed+).

עם קהילה יזמית שוקקת ממוקדת נטרווקינג, שיתופי פעולה וסדנאות, המתחם מהווה מקור ידע מעולה המקפיד על קיום מיטאפים לפחות אחת לחודש בנושאי טכנולוגיה, יזמות, חדשנות, שיווק ועוד.

יתרון נוסף הוא מבחינת מיקום - שני המשרדים נמצאים במרחק הליכה מתחנת רכבת ומצירי תחבורה ראשיים.  

את מי תפגשו בעמדת הקפה: 
סטארטאפים ויזמים, פרילנסריים, עצמאיים ויועצים במגוון תחומים, חברות טכנולוגיות ועוד.   

הכירו את הצוות:
צליל זמר, מנהלת קהילה סניף פולג, ויפעת שטיבל, מנהלת קהילה סניף פארק המדע, יעזרו לכם בנושאים לוגיסטיים, יחברו אתכם אל האנשים הנכונים, וידאגו שיש לכם כל מה שצריך כדי שהעסק שלכם יצליח.

יצירת קשר:
Powerball פולג, נתניה 
Powerball פארק המדע, נס ציונה
או בטלפון - *5647

הטבות או הנחות אופציונליות:
חודש חינם למצטרפים חדשים, עמדה באופן ספייס - החל מ-900 ₪

 Powerball

Powerball

 

 

The Brain Embassy- מרחב ארגונומי עם טאץ' אירופאי

מיקום המשרדים:
השלושה 2 תל אביב | בנין אדגר 360C

סוגי מרחבי עבודה:
Open Space - אזור עבודה אישי, שמאפשר ליהנות מיתרונות Brain Embassy - מרחב ארגונומי מותאם, קהילה עסקית, אירועים וייעוץ מקצועי.
משרדים - מרחב עבודה קבוצתי תחום, שמציע פרטיות בשילוב עם חיבור לקהילה. שירותי המקום עומדים לרשות הדיירים, והם מחליטים מתי להתחבר ולהתנתק.
Unit פרטי לחברות - מאובזר בכל מה שחברה צריכה, ממוקם בקומה ייעודית לחברות ומקנה פרטיות ועצמאות.

למה דווקא פה?
ב- Brain Embassy טסים ביזנס. מותג פרימיום אירופאי שהגיע לתל אביב, מביא איתו בשורה חדשה מבחינת עיצוב, מרחב, ריהוט ארגונומי והמון דגש על האקוסטיקה. בנוסף, במתחם שתי קומות מיועדות ליח' משרדיות עצמאיות ללא התחייבות חודשית.

את מי תפגשו בעמדת הקפה:
ביחידה הכי גדולה של היחידות העצמאיות, תפגשו את חברת Ford העולמית, שפתחה את מרכז החדשנות הראשון מסוגו בישראל במתחם. בטקס שנערך לפני כחודש, הגיע ביל פורד, יו"ר פורד העולמית, לגזור את הסרט במרכז שהוקם במתחם.

הכירו את הצוות:
אורן גוזלן, מנכ"ל בריין ישראל, בעל רזומה של המון פרויקטים מוצלחים בתחום ההייטק שעמד בראשם.
ניר קלנרהגיע ל- Brain Embassy לאחר חמש שנים של ניסיון בתחום מתחמי עבודה ומשמש כמנהל הגלובלי של המקום.  
אלעד סימון, מנהל מחלקת המכירות עם המון ניסיון בסצנת מתחמי העבודה משותפים.
שירי שרון, מנהלת קהילה, היא יזמית צעירה, מאמינה ביחסי אנוש לפני הכל, ושמה לעצמה למטרה לבנות קהילה איכותית, אכפתית ומלוכדת.
תמר להמן, מנהלת קהילה, מתמחה בפסיכולוגיה קהילתית, בעלת הבנה עמוקה בנושאים של פיתוח הון אנושי.

יצירת קשר:
באתר או בטלפון - 3602*

הטבות או הנחות אופציונליות:
מחירי פריסייל עד סוף אוגוסט 2019

 Brain Embassy

The Brain Embassy

 

 

מתחם אגם – מתחם בוטיק למקצועות העיצוב

מיקום: 
גלגלי הפלדה 20, הרצליה פיתוח.

סוגי חללים ועמדות: 
מתחם אגם מונה כ- 24 עמדות עבודה וכך יוצר הרגשה של סטודיו שהוא משרד לכל דבר. כל העמדות אישיות, וקבועות. ניתן לבחור עד 4 עמדות בחללים המשותפים (מחולקות לזוגות). ישנם גם משרדים גדולים סגורים אבל האוירה המיוחדת נמצאת דווקא בחלל הפתוח. האינטרקציה בין חברי המתחם להבדיל ממתחמים אחרים, אינה מצטמצמת לישיבה על פופים ושתיית בירות, כי אם לחיבור מקצועי וחברי באמת שנוצר עם הזמן בין חבריה ובא לידי ביטוי בשיתוף ידע.  

למה דווקא פה? 
קהל היעד שמאפיין את חברי המתחם הוא עצמאיים מתחום האדריכלות, עיצוב, רישוי וגרפיקה, כך שכל מי שיש לו נגיעה בתחומים אלו יכול להעשיר אחרים ולהרוויח הרבה מהישיבה המשותפת שמייצרת שיתופי פעולה ובעיקר מקור טוב להתייעצות מקצועית ועשייה. במתחם ספריית חומרים מתחום העיצוב והבניה המתחדשת מעת לעת ואפילו דף הבית של המתחם משמש במה ליושביו. 

המיקום הגאוגרפי מאפשר גישה נוחה לחברי המתחם ולקוחותיהם לכל צירי התנועה הראשיים (אפילו לים) וכמובן חניונים, חנויות ומסעדות, ואיך לא - היחס האישי והנגיש של הצוות. המקום מציג מחירים אטרקטיביים במיוחד שמדובר במעט שוכרים והמקום בוטיקי ונעים.

לרשות החברים קיים חדר ישיבות (דיירי המשרד בודקים זמינות באפליקציה פשוטה), מטבחון עם כיבוד, מדפסות ועמדת קפה. המתחם פתוח 24/7 כך שאפשר לעבוד עד מאוחר ובסופ"ש אם צריך. 

את מי תפגשו בעמדת קפה? 
בגלל אופיו המיוחד של המתחם, סביר שהחברים במתחם מכירים את הפרויקטים והלקוחות הבולטים אחד של השני כך שנושאי שיחה והחלפת דעות ומחשבות, הם בשגרה. רוב החברים עובדים בתחום מספר שנים והידע המצטבר גם בדפוסי העבודה שווה כשלעצמו. 

יצירת קשר:
באתר, בטלפון: ליאת 054-6154300  או במייל - [email protected] 

 Agam

מתחם אגם

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.