ניר אלפרין, מייסד ומנכ״ל ARJeannie
4 מרץ 2020 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ השבוע - הכירו את ארג׳יני (ARJeannie)

חושבים שמציאות רבודה היא מורכבת וקשה? אז זהו...שלא! בעזרת הכלים שחברת ארג'יני מפתחת, תוכלו להבין ולהשתמש במכשירים בקלות וביעילות רבה

מי אנחנו?

ארג׳יני מאפשרת ליצור בקלות ובמהירות מדריכי משתמש הנתמכים במציאות רבודה (Augmented Reality). בזכות מציאות רבודה, משתמשים במוצרים יכולים להבין מהר ובקלות כיצד להפעיל מכשירים. הכלים של ארג׳יני מאפשרים לחברות ליצור את מדריכי המשתמש בקלות, במהירות ובעלויות נמוכות, באמצעות צוותים קטנים יותר ובכך לרכוב על הגל של מציאות רבודה שנתמך במרבית הטלפונים החכמים.  

 

מה אנחנו מחדשים?

הכלים שפיתחנו מורידים את המורכבות של יצירת מדריך משתמש עם מציאות רבודה. הכלי מתבסס על מודלים של מוצרים הקיימים ממילא בארגון, ומטפל ביצירת חוויה של מציאות רבודה עם אנימציות באופן שמנגיש תלת מימד לאנשי דו מימד. בנוסף ניתן להוסיף תכני טקסט, תמונות וידאו ועוד. כל הפעולות נעשות ללא כתיבת קוד. לפיכך צוות מצומצם ללא אנשי מקצוע נוספים יכול ליצור אפליקציה עבור מדריך המשתמש.  

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא:

האתגר הגדול שלנו הוא לגרום לחברות לאמץ מדריכי משתמש עם מציאות רבודה ללא החשש מהמורכבות שאפיינה יצירת מדריכים כאלו בעבר.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי:

לתחושתנו, עולם המציאות הרבודה יוביל את הטכנולוגיה בעשור הבא. תחושה זו נתמכת בהשקעות הענק המבוצעות ע"י יצרנים מובילים בעולם. הצוות שלנו מורכב מאנשים עם ניסיון במערכות מציאות רבודה בתחומים אחרים בעיקר מעולם הטלוויזיה. אנחנו מאמינים שהידע הצבור מאפשר לנו לבנות מערכת יצירת תוכן קלה יחסית לשימוש.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי

לא נוכל להצליח אם לא נפתח גם פעילות של כתיבת אותם מדריכים יחד עם החברות. מערך כזה יחייב אותנו להשקעות נוספות. מצד שני שימוש עצמי במערכת רק יביא לשיפורה לאורך זמן.

 

רצינו לומר תודה ל-

אפל, גוגל, פייסבוק, יוניטי ועוד, שדוחפים את המציאות הרבודה במלוא העוצמה.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

אנחנו רוצים להיות עם מערכת מתוקנת אצל מספר לקוחות, עם כמה מדריכי משתמש עובדים עבור מוצרים שונים.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

המציאות הרבודה זוכה לתמיכה נרחבת של חברות כמו אפל, גוגל פייסבוק ועוד.  המכשירים התומכים נמצאים כבר אצל ההמונים. אולם מעבר למשחקים, השימושים האחרים עדיין בראשית דרכם. חוויית המשתמש המאפשרת ללמוד להפעיל מוצר עם גרפיקה שמוצגת על המוצר היא כל כך משמעותית, שאנחנו בטוחים שמדריכי משתמש אלו יהיו פתרון חובה לכל מוצר צרכני.


ככה שומרים אתנו על קשר:  

ניר אלפרין [email protected] 052-2561280

חברת ארג׳יני ARJeannie היא חברה באיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI)

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.