25 מרץ 2020 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ השבוע - הכירו את Mine

חוששים שהמידע שלכם מטייל ברחבי האינטרנט? בצדק. בעזרת הסטארטאפ הבא - תקבלו תמונת מצב מלאה בנוגע על פרטים שלכם, תוכלו למחוק מה שאתם בוחרים ובכך תנהלו את המידע שלכם באופן מוחלט

מי אנחנו?

Mine מחזירה לכולנו את הבעלות והשליטה על המידע הפרטי באינטרנט. סוף סוף זכות הבחירה בידיים שלנו. לאחר גיוס של שלושה מיליון דולר מהקרנות Battery Ventures and Saban Ventures, ושנה של עבודה מתחת לרדאר, Mine מאפשרים למשתמשים לגלות מה האינטרנט יודע עליהם, ולספק להם זכות בחירה אמיתית להחליט איפה הם רוצים להשאיר את המידע שלהם ואיפה לא. בעזרת Mine ותוך פחות מדקה, תוכלו לראות איזה חברות מחזיקות את המידע שלכם ומה הן מחזיקות, ואז בלחיצת כפתור להתחיל לנקות את כל מה שהשארתם מאחור. אל תיתנו למידע הפרטי שלכם לשמש כנגדכם, השאירו אותו רק איפה שאתם באמת צריכים!


מה אנחנו מחדשים?

כולנו חיים בעולם דיגיטלי ומשתמשים באינטרנט על בסיס יום-יומי. כחלק מפעילויות אלו, אנחנו נדרשים לספק את המידע הפרטי שלנו להמון חברות, ואין לנו שום שליטה על כך. הגנה על הפרטיות שלנו דורשת מאיתנו לשנות התנהגות והרגלים ובעצם לשים מסביבנו חומות (הגנות) שלא יאפשרו לנו להינות ממה שיש לאינטרנט להציע. Mine מציעה אלטרנטיבה פשוטה, ללא שינוי התנהגות כלל, שבה אתם יכולים להמשיך להינות מהאינטרנט: לרכוש מוצרים, להזמין כרטיסי טיסה, מלונות, וכו׳... כאשר ב-Mine תוכלו לראות ­בזמן אמת את כל החברות שמחזיקות את המידע הפרטי שלכם, ובלחיצת כפתור, תוכלו לשלוח בקשות Right-to-be-forgotten לחברות, ולבקש למחוק את המידע שלכם. זכות הבחירה היא שלכם! אנחנו פה כדי לעזור לכם לנהל את המידע הפרטי שלכם.



האתגר הכי גדול שלנו הוא:

כמו כל חברת B2C, האתגר שלנו הוא שיווקי. להביא משתמשים ולשמור אותם. לשמחתנו, תחום הפרטיות מככב בכותרות כמעט כל יום, בין אם זו פריצה וגניבה של מידע אישי של משתמשים, או חברות שמשתמשות במידע פרטי של משתמשים באופן לא ראוי. נושא הפרטיות עלה לשיח המיינסטרים, אנשים מבינים שהם צריכים לקחת את הנושא ברצינות ולכן יש עניין רב במוצר שלנו.


אנחנו מאמינים שנצליח כי:

אנחנו שלושה מייסדים, שחיים ונושמים את החשיבות של מידע פרטי במשך כל הקריירה שלנו, בין אם זה שירות ארוך ב-8200 בעולמות של סייבר התקפי, או עבודה בקונסיומר גיימינג ב-King. שלושתינו מאד מבינים כמה קל להשתמש במידע שלנו כנגדנו, וכמה חשוב לשמור אותו רק איפה שרק צריך ולצמצם את החשיפה שלו. תחום הפרטיות מתעורר לחיים בשנתיים האחרונות, ואנחנו מאמינים שהוא ימשיך להיות בכותרות עוד שנים רבות מאחר והעולם שלנו יהפוך עוד ועוד מחובר, אנחנו נידרש לספק עוד ועוד מידע פרטי, ולכן הצורך רק יעלה.


אבל אי אפשר להצליח בלי

העובדים המדהימים ב-Mine, שקמים כל בוקר עם תחושת שליחות ומטרה ברורה שאנחנו הולכים לשנות את העולם ולעזור לכמה שיותר אנשים לנהל את המידע הפרטי שלהם באינטרנט. לתת לאנשים את הביטחון והידיעה שבעזרת Mine הם יכולים לדעת איזה חברות מחזיקות את המידע שלהם, ולצמצם את זה מתי שרק ירצו.


רצינו לומר תודה ל-

כל עשרות אלפי המשתמשים ברחבי העולם שנרשמו לשירות שלנו עד כה, ומשתמשים בו על בסיס חודשי. תודה גם לכל המשתמשים ששולחים לנו פידבקים והצעות לשיפור ועוזרים לנו לשדרג את המוצר משבוע לשבוע.


בעוד שנה מהיום אנחנו

עם מאות אלפי משתמשים ברחבי העולם שלוקחים בעלות ושליטה על מידע הפרטי שלהם ומגדירים סטנדרט חדש לאיך פרטיות צריכה להיעשות ולהתנהל באינטרנט.


כדאי לעקוב אחרינו כי

אנחנו הולכים להוביל את מהפכת הבעלות והשליטה על המידע הפרטי של כולנו ולעזור למיליוני משתמשים ברחבי העולם.


ככה שומרים אתנו על קשר:

על מנת להירשם למוצר, אתם מוזמנים לגלוש לאתר שלנו בכתובת https://www.saymine.com ללחוץ Get Started ולהתחיל לשלוט במידע הפרטי שלכם!
ניתן לפנות אלינו בכתובת מייל [email protected] ולעקוב אחרינו בפייסבוק ובטוויטר.
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.